Welk topdekmatras?

Welk topdekmatras? 

Onderwerp van Visje

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje
    Ongeveer 4 jaar geleden heb ik een boxpringcombinatie gekocht. De eerste tijd sliep het heerlijk, maar na een tijdje kwam er een kuil op de plaats waar ik sliep. Omdat ik wel steeds het topmatras keer, zijn nu alle plaatsen voorzien van een kuil. Inmiddels vind ik het niet zo lekker meer slapen, ik kan ook alleen nog maar in die kuil liggenSmile.

    Nu zoek ik dus een nieuwe matrastopper. Hij mag niet teveel kosten, liefst onder de ?200. En er moet niet te snel weer een kuil in komen.
    Heb al diverse webshops bezocht, maar omdat het niet te duur mag zijn, zijn de reviews daar ook naar.

    Wie kan mij een goede tip geven? Topper is 1.60 x 2.00 m.
  2. Carla-S
    🗿🗿🗿🗿🗿

    Toon alleen de berichten van Carla-S
    Ik heb er een van Ikea, maar die is ? 299,-
    Maar er komt absoluut geen kuil in.

    Ook bij Ikea zijn de reviews van de goedkopere exemplaren minder goed.

  3. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    Het vervangen van de matrassen zou beter zijn denk ik.Smile

    En of je hoge eisen kunt stellen aan een topmatras van 200 euro? Smile


    Als die kuilen in de matrassen zitten dan zul je die met een topmatras er bovenop ook nog voelen lijkt mij.

    Mijn oudste zoon is vorige maand op zichzelf gaan wonen en heeft zijn boxspring met matrassen meegenomen.
    De matrassen zijn oud maar op zich nog prima. Hij wilde van de naad af tussen de twee matrassen.
    Bij Kwantum heeft hij toe een topmatras gekocht 160x200 cm voor 70 euro.
    Of het wat is? De tijd zal het leren.Smile
  4. Zwembandje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Zwembandje
    quote:
    Dit schreef EllesB
    Ongeveer 4 jaar geleden heb ik een boxpringcombinatie gekocht. De eerste tijd sliep het heerlijk, maar na een tijdje kwam er een kuil op de plaats waar ik sliep. Omdat ik wel steeds het matras keer, zijn nu alle plaatsen voorzien van een kuil. Inmiddels vind ik het niet zo lekker meer slapen, ik kan ook alleen nog maar in die kuil liggenSmile.

    Nu zoek ik dus een nieuwe matrastopper. Hij mag niet teveel kosten, liefst onder de ?200. En er moet niet te snel weer een kuil in komen.
    Heb al diverse webshops bezocht, maar omdat het niet te duur mag zijn, zijn de reviews daar ook naar.

    Wie kan mij een goede tip geven? Topper is 1.60 x 2.00 m.

    ...... misschien een gek idee maar : Kun je de kuil aan de onderzijde van de matras matrastopper met kussens o.i.d. "compenseren" ?
  5. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje

    quote:
    Dit schreef twelve
    Het vervangen van de matrassen zou beter zijn denk ik.Smile

    En of je hoge eisen kunt stellen aan een topmatras van 200 euro? Smile


    Als die kuilen in de matrassen zitten dan zul je die met een topmatras er bovenop ook nog voelen lijkt mij.

    Mijn oudste zoon is vorige maand op zichzelf gaan wonen en heeft zijn boxspring met matrassen meegenomen.
    De matrassen zijn oud maar op zich nog prima. Hij wilde van de naad af tussen de twee matrassen.
    Bij Kwantum heeft hij toe een topmatras gekocht 160x200 cm voor 70 euro.
    Of het wat is? De tijd zal het leren.Smile


    De kuilen zitten in de matrastopper. De verkoper zei dat dat normaal was, maar dat vind ik dus niet meer!
  6. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje

    quote:
    Dit schreef Zwembandje

    ...... misschien een gek idee maar : Kun je de kuil aan de onderzijde van de matras met kussens o.i.d. "compenseren" ?


    Geen gek idee hoor. Heb ik al geprobeerd. Onder de topper heb ik weleens wat liggen, maar dat is geen lange-termijn-oplossing.
  7. La-Loba
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van La-Loba
    Heb wel eens wat besteld bij koopjesdeal, prima service.
    Weet niet of het topkwaliteit is, maar tis niet te duur.

    Je moet even je maat invullen bij Keuze dan zie je de exacte prijs.


    >>LINK<<


    24 okt '17 - 16:13:47
  8. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    quote:
    Dit schreef Carla-S
    Ik heb er een van Ikea, maar die is ? 299,-
    Maar er komt absoluut geen kuil in.
    Die heb ik ook denk ik, en ik ben er erg content mee. Ik slaap er al 3 jaar op nu en ik kan geen kuil vinden :)
  9. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep
    quote:
    Dit schreef EllesB
    Ongeveer 4 jaar geleden heb ik een boxpringcombinatie gekocht. De eerste tijd sliep het heerlijk, maar na een tijdje kwam er een kuil op de plaats waar ik sliep. Omdat ik wel steeds het topmatras keer, zijn nu alle plaatsen voorzien van een kuil. Inmiddels vind ik het niet zo lekker meer slapen, ik kan ook alleen nog maar in die kuil liggenSmile.

    Nu zoek ik dus een nieuwe matrastopper. Hij mag niet teveel kosten, liefst onder de ?200. En er moet niet te snel weer een kuil in komen.
    Heb al diverse webshops bezocht, maar omdat het niet te duur mag zijn, zijn de reviews daar ook naar.

    Wie kan mij een goede tip geven? Topper is 1.60 x 2.00 m.

    Wat de ??n lekker vindt, vind de ander niks.
    Ik had hiervoor een traagschuim topper en had ook voortdurend het idee in een kuil te liggen, Nu heb ik een latex topper en die geeft meer stevigheid.
    Maar onder de 200 euro ga je het denk ik niet vinden.
  10. Es1967
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Es1967
    Ik heb een zgn matraswig op de matrassen geplaatst en daarover de topper...
  11. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje

    quote:
    Dit schreef Es1967
    Ik heb een zgn matraswig op de matrassen geplaatst en daarover de topper...


    De spleet is niet het probleem. Eerst was de topper zo goed dat ik totaal geen last van de spleet had.
    Nu kan ik niet eens meer in het midden liggen, want ik rol zo weer terug in mijn kuilSmile.
  12. Geanna
    Binnen

    Toon alleen de berichten van Geanna
    Ik kan dit tegen
    >>LINK<<

    Ik heb m'n topper bij beter bed vandaan...
    Maar, heb onder de topper wel 2 goede matrassen.

    Als ik het me goed herinner, was het advies om om de paar jaar een nieuwe topper te kopen..
    Ik ben ook wel weer aan een nieuwe toe denk ik..
    Al was het alleen om de kier tussen beide matrassen te maskeren.
Terug naar de lijst