verstopte afvoer

verstopte afvoer 

Onderwerp van Boep

Terug naar de lijst
  1. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep

    Mijn klusser is al gealarmeerd en die komt met een supermiddeltje en een ontstoppingsveer. Smile
  2. DianneE
    Gewoon mezelf

    Toon alleen de berichten van DianneE
    quote:
    Dit schreef Dirk

    Nee hoor . Probleem van huurder . En een trekveer is niet geschikt je moet een ontstoppingsveer hebben .


    Ik heb afgelopen week 's avonds ook de woningbouw gebeld omdat ik het toilet verstopt had zitten. Ik heb wel een onderhoudscontract bij de verhuurder voor iets van 3,80 per maand. Ze vroegen of ik ook de gootsteen verstopt had (toen niet). Ontstoppingsbedrijf is gekomen en heeft probleem opgelost met bon voor verhuurder als opdrachtgever. Dus lijkt mij voor gootsteen ook te kunnen als ik het niet met vloeibare ontstopper kan oplossen.
  3. Erna
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Erna
    quote:
    Dit schreef DianneE


    Ik heb afgelopen week 's avonds ook de woningbouw gebeld omdat ik het toilet verstopt had zitten. Ik heb wel een onderhoudscontract bij de verhuurder voor iets van 3,80 per maand. Ze vroegen of ik ook de gootsteen verstopt had (toen niet). Ontstoppingsbedrijf is gekomen en heeft probleem opgelost met bon voor verhuurder als opdrachtgever. Dus lijkt mij voor gootsteen ook te kunnen als ik het niet met vloeibare ontstopper kan oplossen.

    Moet je wel dat onderhoudscontract hebben wat jij hebt voor 3,80 per maand. Dat is nl vrijwillig. Als je het hebt afgesloten dekt dat inderdaad al het klein onderhoud dat normaal gesproken voor rekening van de huurder zelf komt. Dit is ooit bedacht omdat niet iedereen verstand van kleine onderhoudsklussen heeft of dit zelf kan of wil doen en om de woning toch in een redelijk staat van onderhoud te houden.
  4. Raymond
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Raymond
    quote:
    Dit schreef Dirk

    Nee hoor . Probleem van huurder . En een trekveer is niet geschikt je moet een ontstoppingsveer hebben .

    Dan is dat bij elke verhuurder weer anders zeker.
    Toen ik nog in Amersfoort woonde zijn ze gewoon gekomen.
  5. ton1965
    2021: ik wil op vakantie!

    Toon alleen de berichten van ton1965
    Je hebt de Sifon al geleegd, wat ik daarna doe is met heel veel gekookt water de pijp vullen en daarna met de ontstopper te keer gaan, bij mij komt de boel vaak los door het gekookte water.

    heel veel gekookt water er door heen spoelen.

    succes
  6. elly69
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van elly69
    Ik kom altijd een heel eind met kokend water, soda en die ouderwetse rubberen ontstopper.
    Soms nog een pakje van de action erbij: gootsteenontstopper.
    Succes.
  7. Mol
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Mol
    wel zeggen dat je dat DUO ontstopper hebt gebruikt, want dat is link als dat vrijkomt voor degene die je klusje gaat klaren. Het brand meteen je huid inSmile
Terug naar de lijst