Vloerverwarming bijvullen..?

Vloerverwarming bijvullen..? 

Onderwerp van Monique15


Dit onderwerp is gesloten.
door Monique15 zelf op 30 december 2017 om 23:38:06

Terug naar de lijst
  1. Monique15
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Monique15
    Zou iemand mij op weg kunnen helpen hoe ik de vloerverwarming bij kan vullen ? De vloer wordt niet meer warm en de bar staat op nul. ( zie foto's )
    Dus ik denk dat hij bijgevuld moet worden...maar hoe ;)
    Alvast bedankt.
    Plaatje
    Plaatje
    Plaatje
  2. Geanna
    Binnen

    Toon alleen de berichten van Geanna
    Ketel bijvullen?


    Wij hebben 't nog nooit gehad... (muur+vloerverwarming)
  3. Monique15
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Monique15

    Ik heb geen ketel....dit is alles..
  4. koen
    min x min = plus

    Toon alleen de berichten van koen
    als ik het zo zie, lijkt onder de linker blauwe handel een vulaansluiting te zitten, maar waar de waterkraan zit (voor de aanvoer) kan ik niet ontdekken.

    de vulslang ligt op de grond.

    vullen tot 2 bar let erop dat de meter wel op loopt (en niet defect is, vast op 0 blijft staan en je het expansievat opblaast, of nog erger)
  5. Raymond
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Raymond
    quote:
    Dit schreef koen
    als ik het zo zie, lijkt onder de linker blauwe handel een vulaansluiting te zitten, maar waar de waterkraan zit (voor de aanvoer) kan ik niet ontdekken.

    de vulslang ligt op de grond.

    vullen tot 2 bar let erop dat de meter wel op loopt (en niet defect is, vast op 0 blijft staan en je het expansievat opblaast, of nog erger)


    Volgens mij zijn deze blauwe hendels van de waterleiding. in het midden zit de watermeter zo te zien. Klopt dat?

    Ook zie ik op foto 2 dat je een gescheiden systeem hebt met een warmtewisselaar. Links naast het rode expansievat zit deze warmtewisselaar.
    Hieronder moet dus ergens de aansluiting zijn waar je ??n kant van de slang aan kan sluiten. De andere kant moet op de waterleiding. Beide aansluitingen kan ik vooralsnog niet zien.
    Als we die wel kunnen vinden is het makkelijk om hem te vullen. Ik heb een paar keer via whatsapp video geholpen met het zoeken naar, en het vullen. Is dat een idee als je het zelf niet kan vinden?
  6. Monique15
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Monique15

    Dank jullie wel voor de reacties. Het is inmiddels gelukt Smile Het water moest van de kraan komen waar de wasmachine op aangesloten zit.
  7. Raymond
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Raymond
    quote:
    Dit schreef Monique15
    Dank jullie wel voor de reacties. Het is inmiddels gelukt Smile Het water moest van de kraan komen waar de wasmachine op aangesloten zit.

    Heel goed!Smile
Terug naar de lijst