OA 4.0: wat vind jij belangrijk?

OA 4.0: wat vind jij belangrijk? 

Onderwerp van bart

Terug naar de lijst
  1. Wat ik handig zou vinden, zou zijn als je kunt aanvinken van welke clubs je altijd alle lijntjes te zien krijgt als je op je profiel (mijn OA) klikt.
    Nu zie je alleen de lijntjes waarin je zelf al reageerde, ook van de clubs, en bij sommigen is het handig juist om nieuwe lijntjes op tijd te zien.
    Anders moet je steeds bij elke club opnieuw de club aanklikken en in sommige clubs waar weinig leven is (geweest) doe je dat niet meer vanzelf.
  2. Rene_63
    Al doende leert men

    Toon alleen de berichten van Rene_63
    Ik weet niet of dit al voorbij gekomen is maar als een topic gesloten wordt verdwijnt het van de lijst actueel en thuis.
    Om een voorbeeld te geven als je in een club een topic opent waar je informatie geeft en niet op gereageerd kan worden dan zie je dat niet terug in actueel of thuis en moet je in dit geval in de desbetreffende club gaan kijken.
  3. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    quote:
    Dit schreef Rene_63
    Ik weet niet of dit al voorbij gekomen is maar als een topic gesloten wordt verdwijnt het van de lijst actueel en thuis.
    Om een voorbeeld te geven als je in een club een topic opent waar je informatie geeft en niet op gereageerd kan worden dan zie je dat niet terug in actueel of thuis en moet je in dit geval in de desbetreffende club gaan kijken.

    Dat is de bedoeling. Topics die gesloten worden verdwijnen.

    Maar het is onhandig waar het info over een uitje betreft... Dat lijkt me inderdaad.

    Maar waarom heeft nog niemand daarover geklaagde afgelopen vijf of tien jaar? Schijnbaar is er een oplossing voor...
  4. Rene_63
    Al doende leert men

    Toon alleen de berichten van Rene_63
    quote:
    Dit schreef bart

    Dat is de bedoeling. Topics die gesloten worden verdwijnen.

    Maar het is onhandig waar het info over een uitje betreft... Dat lijkt me inderdaad.

    Maar waarom heeft nog niemand daarover geklaagde afgelopen vijf of tien jaar? Schijnbaar is er een oplossing voor...


    Geen idee waarom er nooit over "geklaagd" is, moet eerlijk bekennen dat het mij ook pas kort geleden opgevallen is nadat ik een topic opende waar alleen informatie instaat en ik verder schoon van andere reactie's wilde houden en het niet meer terug zag bij actueel en thuis.

    Mochten anderen daar een oplossing voor gevonden hebben dan hoor ik dat uiteraard graag. Smile
Terug naar de lijst