Safari op ipad blijft soms hangen

Safari op ipad blijft soms hangen 

Onderwerp van Milla

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. Milla
    Mieters....

    Toon alleen de berichten van Milla

    quote:
    Dit schreef ErikD
    Misschien brengt dit iets?
    Cach en geschiedenis leeg maken.

    Is voor mac bok, niet voor iPad.
  2. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    Het lijkt erop dat het toch echt een safari probleem is. Degenen die reageren dat het alleen op oa is, zijn ook mensen die heel veel op oa zijn. De kans is dan bijna 100% dat oa de site is die open blijft staan. Hierdoor lijkt het om oa te gaan. Iemand die wat minder vaak reageert geeft ook aan dat het op meerdere sites is.

    Ik zou willen vragen aan degenen die aangeven dat het alleen oa is om eerst eens een andere site op te zetten voordat je even inactief bent. Heb je dan ook nog problemen of niet? Ik ga er vanuit dat dan opeens ook andere sites dit probleem hebben en het dus aan safari ligt.

    Zelf geen ervaring met iOS apparaten, dus geen andere tip.
  3. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    Nee hoor, ik heb altijd meerdere tabbladen open staan, zit op meerdere fora. Dit gebeurt bij mij alleen bij OA.
  4. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef Inge65
    Nee hoor, ik heb altijd meerdere tabbladen open staan, zit op meerdere fora. Dit gebeurt bij mij alleen bij OA.


    Laat maar , geen ervaring, dus niet echt nuttig
  5. Milla
    Mieters....

    Toon alleen de berichten van Milla

    quote:
    Dit schreef ArnoM
    Het lijkt erop dat het toch echt een safari probleem is. Degenen die reageren dat het alleen op oa is, zijn ook mensen die heel veel op oa zijn. De kans is dan bijna 100% dat oa de site is die open blijft staan. Hierdoor lijkt het om oa te gaan. Iemand die wat minder vaak reageert geeft ook aan dat het op meerdere sites is.

    Ik zou willen vragen aan degenen die aangeven dat het alleen oa is om eerst eens een andere site op te zetten voordat je even inactief bent. Heb je dan ook nog problemen of niet? Ik ga er vanuit dat dan opeens ook andere sites dit probleem hebben en het dus aan safari ligt.

    Zelf geen ervaring met iOS apparaten, dus geen andere tip.


    OA spant wel de kroon, dat dan weer wel!
  6. Cato
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Cato
    quote:
    Dit schreef ArnoM
    Ik zou willen vragen aan degenen die aangeven dat het alleen oa is om eerst eens een andere site op te zetten voordat je even inactief bent. Heb je dan ook nog problemen of niet? Ik ga er vanuit dat dan opeens ook andere sites dit probleem hebben en het dus aan safari ligt.

    Ik denk niet dat het iets oplost, want kan me niet voorstellen dat ik altijd alleen maar als eerste naar de OA pagina ga.
    Maar ik zal er de volgende keer op letten als ik dit weet heb.
Terug naar de lijst