Scanmarker

Scanmarker 

Onderwerp van mamavan2

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. mamavan2
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van mamavan2
    Zag een filmpje over de scanmarker. Lijkt me ideaal voor mijn puber zoon om samenvattingen te maken. Iemand ervaring met zo'n pen. Ik zag dat hij wel erg prijzig is, misschien ergens een goedkopere versie te verkrijgen?
  2. Raymond
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Raymond
    Zal je eerlijk zeggen dat ik het niet handig vond.
    Heb er een poosje een gebruikt maar merkte dat het daadwerkelijk opschrijven en dus ook motorish bezig zijn met de tekst er voor zorgde dat ik het beter in me opnam. Ook schreef ik het niet letterlijk over maar maakte van zeg maar 20 regels tekst een mini uitreksel in mijn eigen woorden. En dat gaat met zo'n pen niet.

    En als ik wel een stuk tekst letterlijk wil hebben scan ik het met een ocr scan app op mijn telefoon

    Maar dat is mijn ervaring. Kan voor je zoon natuurlijk anders zijn. Maar ik denk dat deze ruim 100 euro kostende gadget in het begin erg grappig is voor een puber maar na enige tijd niet meer gebruikt word.
  3. rdolfijn
    het kan niet beter :-)

    Toon alleen de berichten van rdolfijn
    quote:
    Dit schreef Raymond
    Zal je eerlijk zeggen dat ik het niet handig vond.
    Heb er een poosje een gebruikt maar merkte dat het daadwerkelijk opschrijven en dus ook motorish bezig zijn met de tekst er voor zorgde dat ik het beter in me opnam. Ook schreef ik het niet letterlijk over maar maakte van zeg maar 20 regels tekst een mini uitreksel in mijn eigen woorden. En dat gaat met zo'n pen niet.

    En als ik wel een stuk tekst letterlijk wil hebben scan ik het met een ocr scan app op mijn telefoon

    Maar dat is mijn ervaring. Kan voor je zoon natuurlijk anders zijn. Maar ik denk dat deze ruim 100 euro kostende gadget in het begin erg grappig is voor een puber maar na enige tijd niet meer gebruikt word.


    ben het met je eens Raymond
    maar ja ik ben ook al een ouwe vent Smile en geen puber
  4. mamavan2
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van mamavan2

    quote:
    Dit schreef Raymond
    Zal je eerlijk zeggen dat ik het niet handig vond.
    Heb er een poosje een gebruikt maar merkte dat het daadwerkelijk opschrijven en dus ook motorish bezig zijn met de tekst er voor zorgde dat ik het beter in me opnam. Ook schreef ik het niet letterlijk over maar maakte van zeg maar 20 regels tekst een mini uitreksel in mijn eigen woorden. En dat gaat met zo'n pen niet.

    En als ik wel een stuk tekst letterlijk wil hebben scan ik het met een ocr scan app op mijn telefoon

    Maar dat is mijn ervaring. Kan voor je zoon natuurlijk anders zijn. Maar ik denk dat deze ruim 100 euro kostende gadget in het begin erg grappig is voor een puber maar na enige tijd niet meer gebruikt word.


    Ok dank je Raymond, duidelijk!

    Enne die van ruim 100,- zou hij toch niet krijgen😉
  5. mamavan2
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van mamavan2

    quote:
    Dit schreef rdolfijn


    ben het met je eens Raymond
    maar ja ik ben ook al een ouwe vent Smile en geen puber



    😃😃😃
  6. Raymond
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Raymond
    Ja er zijn goedkopere... maar dan kom je in een segment waarvan de kwaliteit en het gebruikersgemak helemaal te wensen overlaat.
  7. mamavan2
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van mamavan2

    quote:
    Dit schreef Raymond
    Ja er zijn goedkopere... maar dan kom je in een segment waarvan de kwaliteit en het gebruikersgemak helemaal te wensen overlaat.


    Ik lees het al, gaat gewoon schrijven worden.
Terug naar de lijst