Top 100

Top 100 

Onderwerp van Ton1970

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Ton1970
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Ton1970
    Ik ben ff weggeweest en vond de nieuwe stijl destijds niet zo spannend. Maar zie nu bij terugkomst een top 100. Ik ben even wezen kijken en zie daar nogal wat namen die ik ken uit het verleden. Ik moet zeggen wel makkelijk zo'n lijstje met mensen die veel en vaak schrijven. Wat ik niet begrijp is dat ik in het lijstje sta met 1 bericht. Val een beetje uit de toon en schaam me lichtelijk tegenover al de anderen met duizenden berichten.

    Mag ik van dit lijstje af?
  2. Tafel
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tafel
    Nou nou Ton.. dat lijstje bestaat al net zolang als dat jij (en ik) hier rondlopen Smile

    En alleen jij ziet jezelf .. en op welke plek je staat. De rest ziet alleen de top 100 Smile


    Anyways.. welkom terug.
  3. Ton1970
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Ton1970

    Echt waar, nooit eerder opgevallen? Maar ja was ook te druk met andere OA zaken.
  4. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Nee je mag niet van dat lijstje af. Je staat ook niet in de top 100 maar bungelt ergens onderaan Smile
  5. Ton1970
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Ton1970

    Ik ben het gewend om een buitenbeetje te zijn, dat ik mag bungelen mag er ook nog wel bij.
  6. Dion
    Scribo ergo sum

    Toon alleen de berichten van Dion
    quote:
    Dit schreef Ton1970
    Wat ik niet begrijp is dat ik in het lijstje sta met 1 bericht. Val een beetje uit de toon en schaam me lichtelijk tegenover al de anderen met duizenden berichten.


    Nou, dan moet dat ene bericht van jou veel indruk gemaakt hebben.
Terug naar de lijst