Toetsenbord laptop

Toetsenbord laptop 

Onderwerp van Nance

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. Nance
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Nance
    Het toetsenbord van mijn laptop is een beetje in de war. Ik zal het zelf gedaan hebben, maar hoe en wat?

    Als ik nu bv op shift +2 druk krijg ik " ipv @ bv. Geen idee hoe ik dat weer goed krijg, iemand een idee?
  2. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70
    Van internet gehaald..
    Misschien helpt het??


    druk een keer op ctrl+shift. dat moet werken
  3. rdolfijn
    het kan niet beter :-)

    Toon alleen de berichten van rdolfijn
    dan heb je een vs toetensbord indeling
    de meeste computers hebben dat.
    maar om het goed te krijgen moet je in de instellingen van windows (aangenomen dat je dat hebt) bij toetsenbord taal zijn.
  4. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70
    Of Numlock functie aan staan??
  5. Nance
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Nance

    quote:
    Dit schreef leeuwin70
    Van internet gehaald..
    Misschien helpt het??


    druk een keer op ctrl+shift. dat moet werken


    Dit werk helaas niet
  6. Nance
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Nance

    quote:
    Dit schreef rdolfijn
    dan heb je een vs toetensbord indeling
    de meeste computers hebben dat.
    maar om het goed te krijgen moet je in de instellingen van windows (aangenomen dat je dat hebt) bij toetsenbord taal zijn.


    Denk idd dat het dit is. Maar ik kan de taal nergens wijzigen.

    Hij doet alleen de tekens verkeerd, allemaalSmile
  7. George
    De enige echte

    Toon alleen de berichten van George
    Klik op Starten.
    Klik op Instellingen > Tijd en taal.
    Klik in het overzicht aan de linkerkant op Regio en taal.
    Onder 'Talen' staat als het goed is 'Nederlands'. Klik hierop en vervolgens op Opties.

    Onder 'Toetsenbord' staan een of meer toetsenborden. Het juiste toetsenbord is 'Verenigde Staten (International) Qwerty'.
    Staat dit toetsenbord er niet? Klik dan op Een toetsenbord toevoegen en klik vervolgens op het juiste toetsenbord.
    Heb u twee toetsenborden staan? Verwijder de verkeerde, zodat alleen 'Verenigde Staten (International) Qwerty' er nog staat.
    Hierdoor wisselt u namelijk niet meer per ongeluk van toetsenbordinstelling.
    U verwijdert een verkeerd toetsenbord door erop te klikken en vervolgens op Verwijderen te klikken.

    Geleend van seniorweb
  8. George
    De enige echte

    Toon alleen de berichten van George
  9. Nance
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Nance

    quote:
    Dit schreef George
    Klik op Starten.
    Klik op Instellingen > Tijd en taal.
    Klik in het overzicht aan de linkerkant op Regio en taal.
    Onder 'Talen' staat als het goed is 'Nederlands'. Klik hierop en vervolgens op Opties.

    Onder 'Toetsenbord' staan een of meer toetsenborden. Het juiste toetsenbord is 'Verenigde Staten (International) Qwerty'.
    Staat dit toetsenbord er niet? Klik dan op Een toetsenbord toevoegen en klik vervolgens op het juiste toetsenbord.
    Heb u twee toetsenborden staan? Verwijder de verkeerde, zodat alleen 'Verenigde Staten (International) Qwerty' er nog staat.
    Hierdoor wisselt u namelijk niet meer per ongeluk van toetsenbordinstelling.
    U verwijdert een verkeerd toetsenbord door erop te klikken en vervolgens op Verwijderen te klikken.

    Geleend van seniorweb


    Heel erg bedankt.

    Was er al veel mee bezig geweest maar nooit deze (internationaal) geprobeerd. Heel erg bedankt, het is gelukt.
Terug naar de lijst