interne sollicitatie aan wie richten

interne sollicitatie aan wie richten 

Onderwerp van Solar

BEHEERD DOOR:
bart

Dit onderwerp is gesloten.
door Solar zelf op 18 januari 2018 om 16:04:01

Terug naar de lijst
  1. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar

    quote:
    Dit schreef Clara
    Succes!Smile

    Dank. Er hangt nog niet heel veel aan vast, mijn insteek is vooral eens in gesprek te gaan. Of ik het echt heel hard wil, daar ben ik nog niet uit. Ook wel eens fijn on zo een sollicitatieprocedure in te gaan, na 2 jaar geleden nog vanuit werkeloosheid tig gesprekken te hebben gehad met op een gegeven moment toch wel een gevoel v urgentie
  2. Cato
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Cato
    quote:
    Dit schreef Erna
    Alleen aan de manager richten! Hij beslist over wie er eventueel gezien gaat worden voor het invullen van de vacature en wie hij wil aannemen.
    PenO functionaris is slechts ter advisering en ondersteuning in de procedures maar beslist uiteindelijk niet wie er wordt aangenomen. Het is dus beslist niet logisch hem of haar in de aanhef te noemen. Je gaat immers werken voor de manager, niet voor de PenO functionaris.

    Het komt regelmatig voor bij organisaties dat een brief aan een HR adviseur moet worden gericht, dus geen vreemde afwegig vind ik.
    Wanneer ik het niet weet zou ik de manager kiezen. Maar dat je beiden hebt genoemd lijkt me geen probleem.
  3. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar

    quote:
    Dit schreef Cato

    Het komt regelmatig voor bij organisaties dat een brief aan een HR adviseur moet worden gericht, dus geen vreemde afwegig vind ik.
    Wanneer ik het niet weet zou ik de manager kiezen. Maar dat je beiden hebt genoemd lijkt me geen probleem.

    Dank nog voor reactie.
    De aanhef was iig geen probleem, gesprek inmiddels gehad en uitgenodigd voor 2e gesprek
  4. Cato
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Cato
    quote:
    Dit schreef Solar

    Dank nog voor reactie.
    De aanhef was iig geen probleem, gesprek inmiddels gehad en uitgenodigd voor 2e gesprek

    Wow! Dat was snel!

    Hier ook net door interne sollicitatie procedure heen.
    Op wat details na (discussie over inschaling enzo) heb ik de baan.Smile
  5. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar

    quote:
    Dit schreef Cato

    Wow! Dat was snel!

    Hier ook net door interne sollicitatie procedure heen.
    Op wat details na (discussie over inschaling enzo) heb ik de baan.Smile

    Mooi gefeliciteerd! Bij mij duurt t nog even, 2e gesprek moet nog worden gepland wel opdracht al voor dat gesprek gekregen (plan van aanpak maken)
Terug naar de lijst