Autoverzekering

Autoverzekering 

Onderwerp van kaatje

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    Ik betaal bij FBTO, inclusief pechhulp en inzittenden verzekering voor wa plus, ?19,50. Voor mijn oude deawoo matiz. Ik weet niet hoeveel schadevrije jaren ik heb.
    Je premie is ook afhankelijk van de waarde van je auto en waar je woont.
  2. Martine
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Martine
    Het hangt er ook vanaf wat voor soort auto je hebt (gewicht) en hoeveel kilometer je per jaar rijdt om een goede premievergelijking te maken. Daarnaast zijn inderdaad je schadevrije jaren van groot belang.

    Wanneer je kiest voor een Wa of Wa+ dekking zou ik je adviseren een (verkeers) rechtsbijstanddekking erbij af te sluiten. Zij zorgen voor het verhalen van je schade. Niet alleen materieel maar ook evt letsel.

    Mijn premie voor mijn auto is niet vergelijkbaar omdat ik personeelscondities heb bij een verzekeraar.
  3. Dianaa
    Blond en Rond

    Toon alleen de berichten van Dianaa
    quote:
    Dit schreef kaatje

    Bij de ANWB berekening laten maken. Dan kom ik met WA+ en inzittendenverzekering op ruim 19 euro. Daar zit dan alleen geen Pechhulp bij.



    Heb je de Veilig Rijden polis van de ANWB?
    Dat levert extra premiekorting op nl
  4. Astrid
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Astrid
    Ik heb al mijn verzekeringen bij Unive en krijg daarom pakketkorting.

    Ik weet niet waar jij je andere verzekeringen hebt ondergebracht? Mogelijk als je deze bij 1 verzekeraar onderbrengt dat je pakketkorting krijgt.
  5. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    quote:
    Dit schreef Dianaa


    Heb je de Veilig Rijden polis van de ANWB?
    Dat levert extra premiekorting op nl


    Naar gekeken, maar scheelt slechts 50 cent met de 'normale'. Verandert op den duur wellicht wel, maar vind het nu te weinig schelen.
  6. Dianaa
    Blond en Rond

    Toon alleen de berichten van Dianaa
    quote:
    Dit schreef kaatje


    Naar gekeken, maar scheelt slechts 50 cent met de 'normale'. Verandert op den duur wellicht wel, maar vind het nu te weinig schelen.


    Met je rijgedrag kun je extra korting verdienen
    Dus als je iemand bent die heel beschaafd rijdt, nooit te hard etc... dan kan het interessant zijn
  7. Erna
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Erna
    quote:
    Dit schreef Jeannette68
    Kijk ook eens bij zelf.nl
    Mijn auto is daar WA-beperkt verzekerd voor 31 euro p/mnd (auto uit 2005, 20 schadevrije jaren en pechhulp ook in woonplaats).

    Net gekeken op zelf.nl

    Ik kom dan fors duurder uit dan ik nu verzekerd ben (Algemene Verz.mij. N.V. Noordhollandsche van 1816).
    Bij zelf.nl zou ik ? 30,41 gaan betalen voor exact dezelfde dekking die ik nu heb voor ? 22,83. Scheelt ? 7,58 per maand.
    Ik heb een Suzuki Ignis uit 2006, WA extra, 28 schadevrije jaren en schadeverzekering inzittenden (= uitgebreider dan alleen ongevallenverzekering inzittenden).
    Rechtsbijstandsverzekering heb ik los.
    Pechhulp (ook in woonplaats) heb ik gratis via de dealer waar mijn auto in onderhoud is.
  8. MaNu
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van MaNu
    Ik heb ook Univ? maar beperkt Casco (dus ruitschade etc. wel meeverzekerd) Ik heb de hoogste trede (15) dat is 80% no claim. Ik betaal 49,95 per maand incl. 8,95 assurantiebelasting. Nog wel een hoop geld trouwens.
  9. Cato
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Cato
    Volgens mij heeft vergelijken met anderen geen zin, omdat het nogal schimmig in elkaar zit.
    En afhangt van leeftijd, regio en geslachte
    Een online offerte laten maken met jouw eigen gegevens lijkt me handiger.
  10. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    quote:
    Dit schreef MaNu
    Ik heb ook Univ? maar beperkt Casco (dus ruitschade etc. wel meeverzekerd) Ik heb de hoogste trede (15) dat is 80% no claim. Ik betaal 49,95 per maand incl. 8,95 assurantiebelasting. Nog wel een hoop geld trouwens.


    Zeker een nieuwe/dure auto? Ik zit ook nog bij Univ?, all-risk, maar betaal stuk minder.
  11. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    quote:
    Dit schreef Cato
    Volgens mij heeft vergelijken met anderen geen zin, omdat het nogal schimmig in elkaar zit.
    En afhangt van leeftijd, regio en geslachte
    Een online offerte laten maken met jouw eigen gegevens lijkt me handiger.


    Klopt. Maar soms lees je ineens over verzekeraars waar je zelf nooit aan gedacht zou hebben Smile
  12. MaNu
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van MaNu
    quote:
    Dit schreef kaatje


    Zeker een nieuwe/dure auto? Ik zit ook nog bij Univ?, all-risk, maar betaal stuk minder.

    Geen nieuwe, wel een duurdere destijds, Volvo XC70.
Terug naar de lijst