Water wordt niet echt heet

Water wordt niet echt heet 

Onderwerp van Moi76

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. freddy
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van freddy
    Isse Simpel Smile

    Die moderne tijd ook 👍
  2. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    quote:
    Dit schreef Bloemangie
    Ahhhh nou blij dat ik niet de enige ben die dit niet wist.......Smile het kwam iig erg suf over toen de dame aan de telefoon mij hielp met mijn heet water probleem.

    Op wonderbaarlijke wijze is de waterdruk ook weer normaal.......

    Corien hoop dat bij jou ook snel duidelijk wordt wat het is.

    Dank allemaal voor het meedenken!

    Het zou mij ook zo kunnen gebeuren hoor. Zo onlogisch!
  3. ansvanmil
    Geloof (vooral) in jezelf

    Toon alleen de berichten van ansvanmil
    Zij weet daar weer wat van (die dame aan de telefoon) en jij weet weer van di gen waar zij niets vanaf weet. Zo werkt dat nu eenmaal!!
    En als ze het je niet vertellen, kun je het ook niet weten!
    Fijn dat je weer warm water hebt en anders idd:freddy to the rescue!
  4. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    Hier ook een koude douche na CV onderhoud. W?l een werkende verwarming.
    Ik weer bellen.. (zag zelf niks vreemds aan de ketel en de knoppen/instellingen).

    Kerel komt er weer aan.. wist al de vermoedelijke oorzaak: met het monteren van de mantel op de ketel was de keuzeknop (ECO stand) n?t een tikje verschoven.. waardoor het apparaat van de leg was..

    Smile

    Had ik maar ff aan de knop gedraaid, had ik mij niet weer hoeven aankleden.

    ~~~~~~~~~~~~~~~~

    quote:
    Dit schreef Bloemangie
    (..)

    Wat blijkt; als ik 1 druk op de knop van mijn thermostaat geef in de woonkamer komt er een maximale temperatuur naar voren van het water. Kennelijk heb ik een keer de thersmostaatknop dus ingedrukt en naar links gedraaid en daarmee de temperatuur vh water lager gezet ipv gewoon naar links/lager te draaien om de verwarming uit te zetten!

    Tja ik wist ik niet eens dat dit kon...... zucht.......mijn dochters zouden zeggen ?echt weer zo?n mama actie!?.


    Als jij zo'n modern (slim) kastje hebt.. met WiFi.. dan zal daar vast wel een App voor zijn.. Installeren op je telefoon ?n als ??n van je dochters (te lang naar je zin) onder de douche staan.. App inschakelen en op standje 'koude douche' zetten. Smile Smile
  5. Piwi
    Alive and kicking

    Toon alleen de berichten van Piwi
    quote:
    Dit schreef indigo
    Staat de verwarming misschien ook tegelijkertijd hoog?




    Warm water heeft (normaal gesproken) prioriteit op verwarming.
    Heb een keer een heel iets lekkende warme kraan gehad waardoor verwarming niet wilde inschakelen....
    Oorzaak: Kalk.
Terug naar de lijst