Recirculatie afzuigkap

Recirculatie afzuigkap 

Onderwerp van kaatje

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Cato

    Er valt niet veel anders af te stellen denk ik.
    Maar ik wel wel dat ze komen kijken voor het geval dat.

    Hij zuigt wel, als ik er en keukenrol tegenhoudt blijft ie er aan plakken zeg maar.
    Ik krijg elders geen rare luchten. Spiegel in badkamer beslaat nooit als ik hem aan heb. Wel als ie uit is.
    Hij doet dus wel iets goed.

    Misschien toch de afzuigkap. Maar dan zou ik niet goed weten welke wel te kopen.


    De afzuigkap zelf kan niet afgesteld, de centrale unit wel. Die kan per ruimte of zone afgesteld worden. Iig bij mij wel.
  2. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef kaatje
    Deze kan ik via de woningcorporatie kopen. Wordt dan tevens ge?nstalleerd. Volgende week moet ik keuze doorgeven.

    >>LINK<<


    Is wel een mooie
  3. marinus
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van marinus
    quote:
    Dit schreef Cato

    Ik heb ook een huurhuis dus ik wil ook niet teveel doen. Zeker niet omdat ik denk hier niet nog heel lang te wonen. En zelf niet zo handig ben.

    Die motorloze zou wat jou betreft gewoon op wel op het centrale afzuigsysteem kunnen?

    Blijft een gedoe want dat zit dan weer niet rechtboven het fornuis dus moet dan met een of andere flexibele slang ofzo, wat dan weer moet worden weggewerkt.

    Zou toch mooi zijn als de woningbouw een leukere oplossing bedacht... Smile
    Dit mag niet, dat mag niet en ondertussen zitten wij in de kooklucht


    Ik zie het verschil niet zo of je boven in het plafond de lucht afzuigt, of deze iets verlengt tot boven de kookplaat. Je blijft dan natuurlijk wel een klein risico houden dat de kookluchtjes ook in de badkamer of wc bv te ruiken zijn.

    Het installeren is waarschijnlijk dan wel een klusje. Daarom adviseerde ik (ongevraagd, ik weet het) om voor een recirculatie kap te gaan. Als ik dit forum belees, heeft TS op dit moment veel belangrijkere dingen aan haar hoofd. Weer een "probleempje"weg... een olifant kan je tenslotte enkel in kleine stukjes opeten..
  4. Cato
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Cato
    quote:
    Dit schreef marinus

    Ik zie het verschil niet zo of je boven in het plafond de lucht afzuigt, of deze iets verlengt tot boven de kookplaat. Je blijft dan natuurlijk wel een klein risico houden dat de kookluchtjes ook in de badkamer of wc bv te ruiken zijn.

    Voor iemand die handig is zal het geen groot verschil maken. Voor mij wel Smile

    quote:
    Dit schreef marinus

    Het installeren is waarschijnlijk dan wel een klusje. Daarom adviseerde ik (ongevraagd, ik weet het) om voor een recirculatie kap te gaan.

    Mijn ervaring is dus dat een recirculatiekap weggegooid geld is.
    Maar dat zal voor anderen wellicht anders zijn.
    4 feb '18 - 21:52:20 / 5 feb '18 - 20:08:40
  5. Bericht van Erna is op 05-02-2018 om 14:18:27 uur verwijderd door Erna.

    Reden: Laat ook maar

     
Terug naar de lijst