Internetbestelling kruidvat annuleren

Internetbestelling kruidvat annuleren 

Onderwerp van Dianaa

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Het is technisch bij kruidvat niet mogelijk om een adres na een bestelling te wijzigen. Hou de DHL track en trace in de gaten. Als het pakketje bezorgd is, kun je het ophalen bij de nieuwe bewoners. Weigeren zij het, dan is dat ook te zien bij track en trace. Zijn ze niet thuis, dan kun je een nieuwe afspraak maken voor de bezorging met DHL (ook via datzelfde track en trace) en je pakket bij een afhaal punt laten bezorgen.

    Mogelijk heb ik je zelf al gesproken hierover. Smile
  2. Dianaa
    Blond en Rond

    Toon alleen de berichten van Dianaa

    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Mogelijk heb ik je zelf al gesproken hierover. Smile


    Ik heb met ene Iris gesproken
    Nou ja ik vind het slecht
    Het zal allemaal wel weer op zijn pootjes terecht komen maar ik vind dit niet van deze tijd
  3. koen
    min x min = plus

    Toon alleen de berichten van koen
    als webwinkels zouden toestaan dat je het besteladres wijzigt, zijn ze niet in staat vast te stellen dat diegene die de adreswijziging doorgeeft dezelfde is als die de bestelling gedaan heeft.

    stel, je bent slordig geweest en iemand beschikt over jouw email login gegevens..... (kan gebeuren), ze zien een bestel bevestiging langskomen, bellen snel op en geven telefonisch een wijziging door.

    jij hebt betaald, het paketje komt nooit en de webwinkel heeft geleverd..... de ellende die dit veroorzaakt is groter dan een paketje wat retour moet en wat iets langer duurt.
  4. jieke
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van jieke
    quote:
    Dit schreef Dianaa


    Ik heb met ene Iris gesproken
    Nou ja ik vind het slecht
    Het zal allemaal wel weer op zijn pootjes terecht komen maar ik vind dit niet van deze tijd



    Waarom is het nou zo moeilijk om te accepteren dat het niet kan?
    Dat is niet direct slecht
    er is een oplossing alleen niet de oplossing die jij wil, want jij hebt er extra werk van. Maar jij hebt toch ook een onjuist adres opgegeven?
  5. Dianaa
    Blond en Rond

    Toon alleen de berichten van Dianaa

    quote:
    Dit schreef jieke



    Waarom is het nou zo moeilijk om te accepteren dat het niet kan?
    Dat is niet direct slecht
    er is een oplossing alleen niet de oplossing die jij wil, want jij hebt er extra werk van. Maar jij hebt toch ook een onjuist adres opgegeven?


    Omdat logica ontbreekt
    Daarom
    Natuurlijk is het mijn fout
    Maar hoe moeilijk kan het zijn h??
  6. Edith64
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Edith64
    quote:
    Dit schreef Dianaa
    Ik begrijp dit soort onwelwillendheid niet
    Zal de bestelling opnieuw doen
    En verder maar afwachten

    En de volgende keer aanbiedingen scoren bij een andere online drogist

    Denk niet dat het onwil is. Het gaat allemaal automatisch, dat jij een fout maakt kun je hun niet aanrekenen.
    Dus omdat het g?nant is om naar je oude huis terug te gaan is het onwil bij kruitvat.
    Kom, slik een keer en ga even langs...probleem opgelost😁
  7. Edith64
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Edith64
    quote:
    Dit schreef koen
    als webwinkels zouden toestaan dat je het besteladres wijzigt, zijn ze niet in staat vast te stellen dat diegene die de adreswijziging doorgeeft dezelfde is als die de bestelling gedaan heeft.

    stel, je bent slordig geweest en iemand beschikt over jouw email login gegevens..... (kan gebeuren), ze zien een bestel bevestiging langskomen, bellen snel op en geven telefonisch een wijziging door.

    jij hebt betaald, het paketje komt nooit en de webwinkel heeft geleverd..... de ellende die dit veroorzaakt is groter dan een paketje wat retour moet en wat iets langer duurt.

    Ook dat nog ja!
  8. Dianaa
    Blond en Rond

    Toon alleen de berichten van Dianaa

    quote:
    Dit schreef koen
    als webwinkels zouden toestaan dat je het besteladres wijzigt, zijn ze niet in staat vast te stellen dat diegene die de adreswijziging doorgeeft dezelfde is als die de bestelling gedaan heeft.



    Bij andere webwinkels kan het wel. Kruidvat hft blijkbaar een gebrekkig of achterhaald systeem....
    Als je het adres zelf in je account aanpast lijkt me het mij geen probleem.

    Het pakketje is retour afzender
    Ik wacht nog op het geld
  9. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    Nee, Kruidvat is misschien wel vooruitstrevend.. Ook via de telefoon kan iemand zich anders voordoen dan die is..

    Wellicht heeft iemand al wel meegekeken (live inbreuk op de computer o.i,.d) dat er een bestelling bij een webwinkel gedaan is.. en veranderd slinks het bezorgadres..Smile


    Enfin, voordat een digitale bestelling definitief wordt.. volgt er toch een opsomming van de bestelgegevens? Daar staat ook je adres in. volgens mij..
    D?t je daar, vanuit gemak / snelheid / ervaringen uit het verleden, overheen kijkt.. kan ik mij voorstellen.. Smile
  10. Dianaa
    Blond en Rond

    Toon alleen de berichten van Dianaa

    Het kwartje viel te laat blijkbaar. Mijn fout.

    Ik had direct daarna mijn account aangepast toen ik op de bevestiging (mail) mijn oude adres las. Vervolgens gebeld en naar mijn account verwezen

    Nee Kruidvat is niet vooruitstrevend. Ik bestel veel online en heb betere ervaringen. Ook bij aanpassen bezorgadres (zonder dat er sprake is van verhuizing). Het kan anders.

    Ik bestel bij aanbiedingen, shampoo, mondverzorging etc , bij verschillende drogisterijen
Terug naar de lijst