Wat is redelijke prijs voor Tweedehands playstation 3 plus toebehoren en spellen..

Wat is redelijke prijs voor Tweedehands playstation 3 plus toebehoren en spellen.. 

Onderwerp van Yvonne-

BEHEERD DOOR:
leeuwin70

Dit onderwerp is gesloten.
door Yvonne72 zelf op 23 februari 2018 om 16:11:43

Terug naar de lijst
  1. Yvonne-
    svp niet Quoten

    Toon alleen de berichten van Yvonne-
    Hoi hoi,

    Ik kan via een kennis een playstation 3 overnemen met 10-11 spellen, met extra groot geheugen en 3 controllers en nog twee speciale controllers (een tennisding en golfding geloof ik). Hij vraagt daar EUR 200,00 voor. Voor mij is dat een behoorlijk bedrag. Ik heb gezegd erover na te denken. Nu heb ik totaal geen verstand van spelcomputers en een bezoek op markplaats naar playstation 3 heeft mij alleen maar meer in verwarring gebracht. Ik dacht dat een playstation 3 ongeveer EUR 60 zou zijn en per spel ongeveer 4-5 EURO. Dus ik dacht zelf aan max. EUR 100,00. Maar is dat wel een redelijk bod? Anders zeg ik dat ik ervan af zie. Er komt vast nog wel een keer iets langs.
  2. rdolfijn
    het kan niet beter :-)

    Toon alleen de berichten van rdolfijn
    hoi Yvonne
    heb niet veel verstand van spel computers en ik denk dat je meer en betere reacties gaat krijgen als je hem in de vraag en antwoord hoek zet.
    wat ik wel weet is dat er alweer een nieuwe uit is dus lijkt me dat die prijs van 100 euro niet zo gek bedacht.

    ga je berichtje verplaatsen naar vraag en antwoord.

    groet Rene'
  3. Yvonne-
    svp niet Quoten

    Toon alleen de berichten van Yvonne-

    quote:
    Dit schreef rdolfijn
    hoi Yvonne
    heb niet veel verstand van spel computers en ik denk dat je meer en betere reacties gaat krijgen als je hem in de vraag en antwoord hoek zet.
    wat ik wel weet is dat er alweer een nieuwe uit is dus lijkt me dat die prijs van 100 euro niet zo gek bedacht.

    ga je berichtje verplaatsen naar vraag en antwoord.

    groet Rene'


    Oke ga ik even doen. Dank je :-)
Terug naar de lijst