Wat is een redelijke prijs voor een tweedehands playstation 3 met toebehoren?

Wat is een redelijke prijs voor een tweedehands playstation 3 met toebehoren? 

Onderwerp van Yvonne-

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef mirrie



    Dat wist ik ook niet, dank je wel. Is ook niet heel ver weg voor mij 😁


    Ik vind gamemania nog.best duur. Ik koop spellen online
  2. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70
    Dochter hier gaat ook naar Game-Mania in Emmen

    Vaak aanbiedingen 3 = 2 betalen en je kunt er je eigen games inleveren,,
  3. Yvonne-
    svp niet Quoten

    Toon alleen de berichten van Yvonne-

    Ik heb de kennis gezegd dat ik het niet doe. Ik vind het een hoop geld en ik vind het aan de hoge kant. Ik ga marktplaats in de gaten houden.
  4. Batavus
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Batavus
    quote:
    Dit schreef Yvonne72
    Ik heb de kennis gezegd dat ik het niet doe. Ik vind het een hoop geld en ik vind het aan de hoge kant. Ik ga marktplaats in de gaten houden.



    Je zou ook naar Xbox kunnen kijken. In wezen maakt het allemaal niet zoveel uit en Xbox is ook behoorlijk in prijs verlaagd.
  5. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70
    quote:
    Dit schreef Yvonne72
    Ik heb de kennis gezegd dat ik het niet doe. Ik vind het een hoop geld en ik vind het aan de hoge kant. Ik ga marktplaats in de gaten houden.



    Game-Mania verkoopt ze ook 2de hands die zijn nagekeken op MP is het altijd maar afwachten
  6. marieke1971
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van marieke1971
    quote:
    Dit schreef leeuwin70



    Game-Mania verkoopt ze ook 2de hands die zijn nagekeken op MP is het altijd maar afwachten


    Dat bedoelde ik Smile
  7. Rene_63
    Al doende leert men

    Toon alleen de berichten van Rene_63
    quote:
    Dit schreef Batavus



    Je zou ook naar Xbox kunnen kijken. In wezen maakt het allemaal niet zoveel uit en Xbox is ook behoorlijk in prijs verlaagd.


    Hangt er natuurlijk vanaf wat vriendjes hebben, zoon heeft met de overstap van PS3 naar PS4 ook overwogen om een Xbox te kopen maar is daar vanaf gestapt omdat hij ook veel online speelt en bijna iedereen een PS4 heeft.
  8. Irsa
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Irsa
    quote:
    Dit schreef Yvonne72
    Ik heb de kennis gezegd dat ik het niet doe. Ik vind het een hoop geld en ik vind het aan de hoge kant. Ik ga marktplaats in de gaten houden.


    Ik heb je getagd op FB op een verkoophoek. Vraagprijs 95 euro.
  9. Batavus
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Batavus
    quote:
    Dit schreef Rene_63


    Hangt er natuurlijk vanaf wat vriendjes hebben, zoon heeft met de overstap van PS3 naar PS4 ook overwogen om een Xbox te kopen maar is daar vanaf gestapt omdat hij ook veel online speelt en bijna iedereen een PS4 heeft.



    Oh ja, die was ik even vergeten. Maar dat is wel zo wat jij schrijft. Wat hebben vrienden, zodat ze samen kunnen gamen.
    25 feb '18 - 15:22:04 / 25 feb '18 - 17:12:17
  10. Yvonne-
    svp niet Quoten

    Toon alleen de berichten van Yvonne-

    quote:
    Dit schreef marieke1971


    Dat bedoelde ik Smile


    Ja precies en dan heb ik er ook een beter gevoel bij. Die kennis is ook betrouwbaar maar ik vind de prijs te hoog en hij wist al iemand die het er wel voor wil geven. Dus ik wacht gewoon nog even. Kids zeuren er niet om en vermaken zich zonder ook heel erg prima. Wil een chill plek voor ze maken op zolder en daar vind een spelcomputer wel bij passen.
Terug naar de lijst