Huawei P8 lite start niet meer op

Huawei P8 lite start niet meer op 

Onderwerp van fleurie

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. fleurie
    so be easy and free...

    Toon alleen de berichten van fleurie

    quote:
    Dit schreef Raymond


    Ik weet niet zeker of je weet wat ik met geroot bedoel..... Als een telefoon geroot is kan je meer met de telefoon doen dan de fabrikant een normale gebruiken toe laat. Je bent dan op deze "computer" superuser in plaats van gewone user. Dit kan je op het oog echter niet zien.
    Je meld ook "Terwijl ik die op fabrieksinstellingen zette is er waarschijnlijk iets mis gegaan"
    Juist het op fabriek instellingen terug zetten van een rooted telefoon via het instellingen menu wil nog wel eens fout gaan omdat tijdens het rooten het proces wat dat moet regelen (bootloader) omzeilt is.

    Een huawei service point of iemand die handig is met het flashen van nieuwe firmware zou dit dan moeten kunnen oplossen.


    Mijn vorige Samsung was geroot, die startte ook heel anders op (als in: het zag er anders uit). Maar ik kan me vergissen natuurlijk, dit is tenslotte geen Samsung ;-) De vorige eigenaar heb ik net geappt, had ook geen idee waar ik het over had toen ik het vroeg. Hij zei wel dat de aan-knop "wel eens vaker moeilijk deed".

    Naar een deskundige gaan lijkt me inderdaad de beste oplossing, want met de start/volumeknop kom ik nergens en ik krijg 'm gewoon niet aan. Misschien ligt het wel aan die aanknop, omdat de vorige eigenaar al zei dat die vaker moeilijk deed.

    Even naar een reparatiewinkel dus maar. Ik hou jullie op de hoogte!
  2. Raymond
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Raymond
    quote:
    Dit schreef fleurie


    Mijn vorige Samsung was geroot, die startte ook heel anders op (als in: het zag er anders uit). Maar ik kan me vergissen natuurlijk, dit is tenslotte geen Samsung ;-) De vorige eigenaar heb ik net geappt, had ook geen idee waar ik het over had toen ik het vroeg. Hij zei wel dat de aan-knop "wel eens vaker moeilijk deed".

    Naar een deskundige gaan lijkt me inderdaad de beste oplossing, want met de start/volumeknop kom ik nergens en ik krijg 'm gewoon niet aan. Misschien ligt het wel aan die aanknop, omdat de vorige eigenaar al zei dat die vaker moeilijk deed.

    Even naar een reparatiewinkel dus maar. Ik hou jullie op de hoogte!


    Dat je vorige samsung er anders uit zag komt omdat hij geroot was en vervolgens flashed met een custom rom. ( >>LINK<< )
  3. fleurie
    so be easy and free...

    Toon alleen de berichten van fleurie

    quote:
    Dit schreef Raymond


    Dat je vorige samsung er anders uit zag komt omdat hij geroot was en vervolgens flashed met een custom rom. ( >>LINK<< )


    Ja, dat begreep ik al ;-)

    Ik heb na contact met de gulle gever het vermoeden dat de aan/uitknop gewoon overleden is, want "die deed wel vaker moeilijk", zei hij.
    Binnenkort maar even naar de telefoondokter, kijken of die hem kan fixen.
Terug naar de lijst