Woning (regio) Rotterdam gezocht

Woning (regio) Rotterdam gezocht 

Onderwerp van ansvanmil

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. ansvanmil
    Geloof (vooral) in jezelf

    Toon alleen de berichten van ansvanmil
    Weet iemand een of meerdere goede en betrouwbare woningbouwverenigingen of verhuurders in (regio) Rotterdam?

    Een hele goede vriendin van mij (zonder kinderen) wil graag wonen en werken (als dierenartsassistent) in Rotterdam!

    Wie o wie kan tips geven?
    Alvast bedankt!

    X
  2. Malero
    Mevrouw Boog.

    Toon alleen de berichten van Malero
    >>LINK<<


    Dit is de link van woonnet rijnmond.

    Het is een overkoepelende organisatie waarbij verschillende woningcorporatie's aangesloten zijn. Ze hebben sociale huurwoningen als woningen in de vrije sector.
    Voor sociale huurwoningen staat wel een wachttijd van zo'n 10 jaar denk ik.
    De vrije sector woningen zijn meestal wel sneller beschikbaar maar daar is de huur ook wel naar.

    Eigenlijk weet Scar zoiets wel beter, maar ik denk dat ik er met mijn verhaaltje niet ver naast zit.
  3. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Je zit heel goed Malero.

    Er wordt ook geloot soms, maar dan moet je veel geluk hebben.

    Ik denk dat de gemiddelde wachttijd voor een sociale woning geen tien jaar is zoals Malero zegt maar zeker een paar jaar en afhankelijk van waar je wilt wonen kan dat uiteraard oplopen.

    In Spijkenisse is de wachttijd nihil tot nul hoorde ik van de week van iemand die dat bij een corporatie werkt en daar kan je vriendin dus heel snel een woning hebben, met de metro ben je in 25 minuten in Rotterdam centrum.
Terug naar de lijst