Nieuwe wasmachine

Nieuwe wasmachine 

Onderwerp van ingrid

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. ingrid
    Welkom

    Toon alleen de berichten van ingrid
    Ik wil een geluidsarme wasmachine. Iemand tips? Of lid van de consumenten bond?
  2. Malero
    Mevrouw Boog.

    Toon alleen de berichten van Malero
    Ik ben verliefd geworden op die "add wash . Waarbij je nog effe snel een vergeten sok kan bijstoppen als hij al draait. De mijne gaat nog lang niet, maar dat wordt wel mijn volgende,
  3. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
  4. Dingetje
    De vaste kracht.

    Toon alleen de berichten van Dingetje
    Ik heb nu een machine met een extra grote trommel. Scheelt echt in het aantal wassen, bevalt mij erg goed.
  5. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje
    quote:
    Dit schreef Dingetje
    Ik heb nu een machine met een extra grote trommel. Scheelt echt in het aantal wassen, bevalt mij erg goed.


    Ik merk juist dat ik, nu ik nog maar de was voor 2 personen heb, vaker kleine wasjes draai. Dus dat ik toe kan met een minder grote trommel.
    Ik wil toch op tijd mijn was wassen en niet wachten tot ik zo'n grote trommel vol krijg.

    Die link van Rose-s lijkt me handig.
  6. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Ik heb een koolborstel loze wasmachine van indesit. Centrifuge hoor je natuurlijk altijd. Het wassen op zich helemaal niet.
  7. Theemuts
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Theemuts
    [QUOTE]Dit schreef Malero
    Ik ben verliefd geworden op die "add wash . Waarbij je nog effe snel een vergeten sok kan bijstoppen als hij al draait. De mijne gaat nog lang niet, maar dat wordt wel mijn volgende, [/QUOTEIk heb daar vorig jaar ook naar gekeken, wilde ik ook, Ik heb heb bij de mediamarkt bekeken en meteen afgeknapt. Is maar een heel klein luikje. Krijg je echt geen broek of trui door. Vanbuiten is hij groot maar het uiteindelijke gat is maar heel klein. Nu de Siemens Idos . Heel stil en groot voordeel je kunt gewoon de hele deur open om er wat bij in te gooien. En hij neemt zelf aan wasmiddel en wasverzachter wat hij nodig heeft. Ik ben er heel tevreden mee.
  8. Theemuts
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Theemuts
    quote:
    Dit schreef Theemuts
    [QUOTE]Dit schreef Malero
    [B]Ik ben verliefd geworden op die "add wash . Waarbij je nog effe snel een vergeten sok kan bijstoppen als hij al draait. De mijne gaat nog lang niet, maar dat wordt wel mijn volgende,
    [/QUOTEIk heb daar vorig jaar ook naar gekeken, wilde ik ook, Ik heb heb bij de mediamarkt bekeken en meteen afgeknapt. Is maar een heel klein luikje. Krijg je echt geen broek of trui door. Vanbuiten is hij groot maar het uiteindelijke gat is maar heel klein. Nu de Siemens I sensonic . Heel stil en groot voordeel je kunt gewoon de hele deur open om er wat bij in te gooien. Grote trommel van 9 kilo en past zelf water aan. En hij neemt zelf aan wasmiddel en wasverzachter wat hij nodig heeft. Ik ben er heel tevreden mee. [/B]
Terug naar de lijst