Solliciteren of niet?

Solliciteren of niet? 

Onderwerp van Dayenne

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Ik las de advertentie nogmaals en ontdekte dat ik eea anders ge?nterpreteerd heb. 'Startend' kun je opvatten zoals ik dat deed, nog te beginnen met opleiding. Maar in de wereld van de vacatures zou dat wel eens startend op de arbeidsmarkt kunnen zijn, met hbo diploma al in je zak... Smile Ik schaam me dood...

    Morgen is leidinggevende terug.


    Niet druk om maken. Ik heb zo'n 9 jaar geleden gesolliciteerd op een functie waar ervaring bij een woningcorporatie werd gevraagd en HBO Sociaal Juridische Dienstverlening. Ik had 2,5 jaar bij woningcorporatie gewerkt (in heel andere functie) en was net een maand met de opleiding gestart. Ik had het nooit verwacht, maar was het toch geworden. Heb er bijna 7 jaar gewerkt (en opleiding nooit afgemaakt helaas).
    Dus......ook al heb je de vacature verkeerd/anders ge?nterpreteerd: niet geschoten is altijd mis....
  2. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    Mijn leidinggevende is ontslagen/opgestapt. Hij kon niet door 1 deur met zijn manager en collega's. Jammer.
  3. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    Ik heb nog niks gehoord.

    Gisteren wel beoordeling gehad met manager. Heb van de gelegenheid gebruik gemaakt en zelf verteld over mijn opleiding en mijn sollicitatie. Hij deed alsof hij van niks wist. Wil wel voor mij onderzoeken of ik praktijk opdrachten in de organisatie kan maken. Vond verder dat ik geen illusies moest hebben aangaande werken als hr manager in de toekomst. Men zou alleen jong personeel willen en anders met een dijk aan werkervaring. Vond mijn keuze voor een opleiding in het algemeen en deze in het bijzonder, geen kans van slagen hebben. Lekker dan.

    Nah ja, ik ga gewoon door en verder met werken. Ik zit al goed op norm na 3 maanden. Zeer goede kwaliteit, kwantiteit om aan te werken.
Terug naar de lijst