Foto's I phone

Foto's I phone 

Onderwerp van Jacqueline_69

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Jan_
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Jan_
    quote:
    Dit schreef Jacqueline_69

    Wat dan?


    Dat ligt er dus aan waarom je ze op een USB-stick wil zetten.

    Is het voor een back-up? Dan is, zoals eerder al aangegeven, iCloud het makkelijkst. Die hoef je alleen maar aan te zetten en alle foto's worden in de cloud bewaard. Je hebt altijd en overal je foto's tot je beschikking op elk device.
    Wil je niet in de cloud werken en je hebt geen laptop, dan is het gebruik van USB-stick een oplossing.

    Is het om foto's met anderen te delen? Dan kun je Airdrop gebruiken (maar dan moet je wel bij elkaar in de buurt zijn), of bijvoorbeeld WeTransfer wat heel fijn werkt om veel bestanden naar iemand te sturen.

  2. quote:
    Dit schreef Jan_


    Dat ligt er dus aan waarom je ze op een USB-stick wil zetten.

    Is het voor een back-up? Dan is, zoals eerder al aangegeven, iCloud het makkelijkst. Die hoef je alleen maar aan te zetten en alle foto's worden in de cloud bewaard. Je hebt altijd en overal je foto's tot je beschikking op elk device.
    Wil je niet in de cloud werken en je hebt geen laptop, dan is het gebruik van USB-stick een oplossing.

    Is het om foto's met anderen te delen? Dan kun je Airdrop gebruiken (maar dan moet je wel bij elkaar in de buurt zijn), of bijvoorbeeld WeTransfer wat heel fijn werkt om veel bestanden naar iemand te sturen.

    Ja voor back up en het geheugen van mijn telefoon is vol dus daar moeten ze van af. Ik ga eens even lezen over die cloud.

  3. O ja nou weet ik het weer.... als ik de foto's van de telefoon verwijder, zijn ze ook weg uit de cloud toch? Dat is nou net niet de bedoeling.
  4. Yvonne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Yvonne
    Ik bewaar m?n foto?s in Telegram. Is een multifunctionele app te downloaden via Appstore. Werkt 👍🏻 voor mij.
  5. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Jacqueline_69
    O ja nou weet ik het weer.... als ik de foto's van de telefoon verwijder, zijn ze ook weg uit de cloud toch? Dat is nou net niet de bedoeling.

    Nee ze zijn dan verwijderd uit je bibliotheek van je telefoon. Tenminste, zo werkt het bij mij met stack, onedrive en google drive en - foto's. Ik heb 3 backups lopen idd. Alle foto's gaan de cloud in bij mij. Ik gooi ze dus ook zo nu en dan van mijn telefoon af. Ze staan toch in de cloud.

    Ik weet niet of het van meneer Apple mag, maar je zou Google drive en Google foto's (wat daar bij hoort) kunnen installeren.
    Dit is de app van Google drive in de appstore >>LINK<<
Terug naar de lijst