Verantwoordelijkheid huurwoning na relatiebreuk

Verantwoordelijkheid huurwoning na relatiebreuk 

Onderwerp van Suzette

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Wat fijn zeg! Opluchting!
  2. Suzette
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Suzette

    quote:
    Dit schreef Singa

    Echt goed.
    En ja, ervaringsdeskundigen zijn er zoveel. Als ze wel kenbaar maken, ook bijzondere ervaring. Stilzwijgend eveneens prima. Wat je dit opnieuw mooi gedaan.


    Ik heb in wisselende samenstelling samen met anderen hier op OA, jarenlang de Huiselijk Geweld Club beheerd. Nadat ik daarmee gestopt ben, was de club vrij snel weg. Ontzettend jammer, want zeker vlak na het wegstappen van een gewelddadige relatie is een rustpunt waar mensen je begrijpen en je je verhaal kan doen h??l belangrijk. Beetje off-topic in dit draadje, maar ik hoop dat het ooit weer opgestart wordt.
  3. Inge
    a little crazy

    Toon alleen de berichten van Inge
    hee wat fijn om te lezen dat het gelukt is, en hoe ook nog eens! Goed voor jou x
  4. Singa
    BLYe eenouder

    Toon alleen de berichten van Singa
    quote:
    Dit schreef Suzette


    Ik heb in wisselende samenstelling samen met anderen hier op OA, jarenlang de Huiselijk Geweld Club beheerd. Nadat ik daarmee gestopt ben, was de club vrij snel weg. Ontzettend jammer, want zeker vlak na het wegstappen van een gewelddadige relatie is een rustpunt waar mensen je begrijpen en je je verhaal kan doen h??l belangrijk. Beetje off-topic in dit draadje, maar ik hoop dat het ooit weer opgestart wordt.

    SmileSmile
  5. Rene_63
    Al doende leert men

    Toon alleen de berichten van Rene_63
    Wat een opluchting voor je en super dat het op deze manier en zo snel opgelost is door de verhuurder.
  6. Erna
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Erna
    quote:
    Dit schreef Suzette
    SmileSmileSmile

    Ik ben van het huurcontract af!

    In verband met het veiligheidsaspect hebben ze besloten om mij stilzwijgend van het contract te halen. Vader van zoon mag dus blijven zitten ?n hij wordt dus niet ge?nformeerd. Alleen als hij achterstanden gaat oplopen of schade moet gaan betalen en mij er dan voor verantwoordelijk wil gaan stellen, zal hij erachter komen. Dan gaat hij te horen krijgen dat de verhuurder op de hoogte is van dat ik al heel lang weg ben, waarom en dat ze mij daarom niet verantwoordelijk achten voor welke achterstand of schade dan ook.

    Helemaal top van de verhuurder, ik ben blij Smile


    Geweldig nieuws.
    Gefeliciteerd!
Terug naar de lijst