Internet en tv

Internet en tv 

Onderwerp van Roiis

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. marinus
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van marinus
    quote:
    Dit schreef kaatje



    Edit: en ik weet nog helemaal niet aan welke kant ik de tv wil zetten. Dat is het lastige bij zo'n nieuwbouwhuis. Mocht ik het ooit anders willen, kan dat dan? Beetje jammer als ik nu weer voor 10 jaar aan vaste plek vastzit....


    Zolang je er maar met een computerkabel kan komen. Ook beetje afhankjk waar de loze buizen uitkomen. Door die loze buis een computer (UTP) kabel trekken en aan beide zijden een stekkertje erop.
  2. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef marinus


    Zolang je er maar met een computerkabel kan komen. Ook beetje afhankjk waar de loze buizen uitkomen. Door die loze buis een computer (UTP) kabel trekken en aan beide zijden een stekkertje erop.

    Daar heb je weinig aan als je kabel neemt.
  3. koen
    min x min = plus

    Toon alleen de berichten van koen
    ik heb nog UTP kabel op de rol liggen, 10m, 20m je roept maar.......
  4. marinus
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van marinus
    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Daar heb je weinig aan als je kabel neemt.

    Als je kabel neemt (ziggo) dan is het ipv een conputerkabel een antenne (coax) kabel.

    Als het tegen die tijd nodig is heb ik ook nog wel wat computerkabel liggen. Misschien zelfs ook antennekabel.
  5. Roiis
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Roiis

    Dank voor alle reacties en tips. Ik ga dinsdag maar eens even bellen voor een leuke aanbieding. Smile
  6. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    quote:
    Dit schreef marinus

    Als je kabel neemt (ziggo) dan is het ipv een conputerkabel een antenne (coax) kabel.

    Als het tegen die tijd nodig is heb ik ook nog wel wat computerkabel liggen. Misschien zelfs ook antennekabel.


    Super! Dank je!
  7. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    Ik lees behoorlijk hoge bedragen, ik heb mijn abonnement afgesloten bij NELX, ik heb tv en internet. Betaal het eerste jaar ?29,95 en het tweede jaar ?39,95. Ik heb snel internet en alles loopt via de KPN lijn en tv is ook van Kpn alleen ik betaal veel minder, oja het is glasvezel.
  8. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Ik heb telfort, ook mobiel. Betaal voor glasvezel pakket met 50/5 internet, telefonie en 1 tv ontvanger 37.50 pmnd. Dit is normaal tarief, zonder aanbieding.

    Telfort geeft me trouwens teveel Smile ik had een tijdje 50/50 maar heb abo verlaagd en recht op 50/5. Blijkbaar hebben ze na de 3 dagelijkse reset een verkeerd bestand terug gezet want ontvang nog altijd 50/50 en meer:
    >>LINK<<
  9. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    quote:
    Dit schreef Rose_s
    Ik lees behoorlijk hoge bedragen, ik heb mijn abonnement afgesloten bij NELX, ik heb tv en internet. Betaal het eerste jaar ?29,95 en het tweede jaar ?39,95. Ik heb snel internet en alles loopt via de KPN lijn en tv is ook van Kpn alleen ik betaal veel minder, oja het is glasvezel.


    Dat is inderdaad een mooi bedrag. Maar geen telefoon begrijp ik? Ook opnamefunctie voor tv?
  10. MaaikeSchildert
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van MaaikeSchildert
    Ik heb een abonnement bij Tele2, met alleen maar internet. Dus geen kabel. Daarnaast heb ik Netflix, om leuke films en series te kijken.
    Op mijn tv heb ik een chromecast gezet, op mijn tv zit ook mijn stereoboxje. DUs het geluid is prachtig.

    Via de chromecast luister ik radio en kijk ik tv. die bedien ik dan met mijn mobiel, iPad of computer.
    Ik kijk (en heb) dus alleen 1, 2, 3, Uitzending Gemist, Youtube en Netflix. Die eerste gaan via >>LINK<< of via een app.

    Ik heb een tijdje gezocht naar wat ik wilde en wat het goedkoopst is voor mij. Netflix is 8 euro, Tele2 is 29 euro per maand.

    Ohja, ik heb een mobiel via mijn werk. Die is van mijn werk, maar mag ik ook prive gebruiken. Tot vorig jaar 3 of 5 euro per maand, nu gratis.
  11. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef kaatje


    Dat is inderdaad een mooi bedrag. Maar geen telefoon begrijp ik? Ook opnamefunctie voor tv?


    Nee ik heb mobiel, dus geen vast nodig. Geen opname wel alles een week terugkijken. Opname kost extra, ik weet niet hoeveel, dacht ?5 of ?10. Ik gebruik dat nooit.
Terug naar de lijst