Wij staan op! Gelijke kansen op de arbeidsmarkt

Wij staan op! Gelijke kansen op de arbeidsmarkt 

Onderwerp van leeuwin70

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    quote:
    Dit schreef fleurie
    Wat ik er vooral mee wil zeggen: mensen met een beperking hebben ongelooflijk veel aan hun hoofd qua regel-dingen. Waarbij regelmatig e.e.a. mis gaat.
    wat dacht je aan veel aan hun hoofd hebben omdat ze moeten leven en de daagse zaken al ingewikkeld vinden??
  2. fleurie
    so be easy and free...

    Toon alleen de berichten van fleurie
    quote:
    Dit schreef scar
    wat dacht je aan veel aan hun hoofd hebben omdat ze moeten leven en de daagse zaken al ingewikkeld vinden??


    Ook dat.
  3. samsam
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van samsam
    quote:
    Dit schreef Rose_s


    Ja die ?500 die eraf is is een schande voor mensen met hoge zorgkosten.

    Maar dat gemeenten niet meer aan kwijtschelding doen.is niet waar, iig niet voor alle gemeenten in Nederland. ook pc project is niet overal afgeschaft. Je kunt dat niet generaliseren.
    En wat is er mis mee om een huis in te richten met tweedehands spullen, ik vind dat ( generaliserend) veel mensen hoge eisen hebben, alles moet nieuw en van hoge kwaliteit zijn, prima als je dat kan betalen, maar anders zul je het toch echt met minder moeten doen.

    Het ligt er echt aan waar je woont welke voorzieningen er zijn, wat er mogelijk is. Het mooie zou zijn als juist mensen die het zelf niet kunnen regelen daar meer en betere hulp bij krijgen.


    Ik schrijf niet dat gemeentes niet aan kwijtschelding doen, maar dat er zelden nog kwijtgescholden wordt. Een pc ga ik het niet eens over hebben. Tweedehands is niets mee mis, dat schrijf ik ook al met: al krijg je veel gratis....
    Maar blijft over iets op de vloeren, gordijnen, de basale spullen voor het dagelijks leven, wat gereedschap, een trapje, emmer, handdoeken, beddengoed etc. Alles bij elkaar een vermogen voor iemand die nooit een inkomen heeft gehad buiten Wajong.
    En dat er nog een gemeente is die wel vergoedingen geeft wil niet zeggen dat de meesten dat doen. Wel dat er nog 1 is, die waar jij werkt. Dus dat kun je zeker niet generaliseren.
  4. samsam
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van samsam
    quote:
    Dit schreef scar
    wat dacht je aan veel aan hun hoofd hebben omdat ze moeten leven en de daagse zaken al ingewikkeld vinden??


    Klopt. En dan moeten voldoen aan van alles, wat ze zelfstandig niet kunnen
Terug naar de lijst