Waterschapsbelasting

Waterschapsbelasting 

Onderwerp van Carla-S

BEHEERD DOOR:
bart

Dit onderwerp is gesloten.
door Carla-S zelf op 19 april 2018 om 07:13:42

Terug naar de lijst
  1. martijntje
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van martijntje
    quote:
    Dit schreef scar
    Schandalig sommige wetten.


    Mijn advies is toch bezwaar maken schriftelijk. Onder protest met behoud van alle rechten betalen. Mocht bezwaar niet gehonoreerd worden dan deze klacht neerleggen bij de Nationale Ombudsman. >>LINK<<
  2. Bericht van ikke71 is op 18-04-2018 om 23:48:24 uur verwijderd door ikke71.

    Reden: verkeerd

     
  3. ikke71
    it's me

    Toon alleen de berichten van ikke71
    Klinkt raar een woning pas op 3-1 verlaten en meteen slopen. klinkt als rare constructie. Wat was de reden dat ze niet eerder mocht uitschrijven en jn hoeverre heeft een verhuurder dat recht om te eissen?
  4. Carla-S
    🗿🗿🗿🗿🗿

    Toon alleen de berichten van Carla-S

    quote:
    Dit schreef ikke71
    Klinkt raar een woning pas op 3-1 verlaten en meteen slopen. klinkt als rare constructie. Wat was de reden dat ze niet eerder mocht uitschrijven en jn hoeverre heeft een verhuurder dat recht om te eissen?

    Ze had een gebruikersovereenkomst, geen rechten als huurder.
    Wanneer woningen gesloopt gaan worden kan men daar antikraakbewoners plaatsen maar deze moeten zich wel laten inschrijven op dit adres, zodat krakers zich daar niet kunnen vestigen.
  5. Erna
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Erna
    Bij offici?le anti kraak geldt er 1 maand opzegtermijn vanuit de verhuurder. Je dochter moet dus 2 of 3 dec al geweten hebben dat ze er 3 jan. uit moest. Een verhuurder kan haar echt niet tegenhouden als ze zich dan op 31 dec had laten uitschrijven bij de gemeente voor dat adres.
    En ja 1 jan. is peildatum, dat geldt voor zoveel meer dingen. Daar is niets onredelijks aan. Soms win je wat, soms verlies je wat. Ik weet niet of het voor jou geldt maar als jij tot 3 jan. alleenstaand was, dan betaal je veel belastingen/heffingen voor een 1 persoons huishouden, terwij je dochter er vrijwel toch het hele jaar woont vanaf 3 jan. Ga je dan ook naar de gemeente om te melden dat je dat oneerlijk vindt en het hogere tarief voor een meerpersoons huishouden wilt betalen.
  6. Tuwa
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tuwa
    quote:
    Dit schreef jellehl



    Je moet haar echt een keer in het diepe pleuren Carla.


    dat deed jij ook consequent met je eigen kinderen? Smile
  7. Pluskat
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Pluskat
    Ik las ergens dat als je geen gebruik kunt maken van de voorzieningen waar zo'n aanslag betrekking op heeft, de wet bepaalt dat je daar ook niet voor hoeft te betalen. En als de containers gesloopt worden, kun jij of een opvolger niet meer van die voorzieningen gebruik maken. Bij verhuizen is het eigen schuld dikke bult, maar bij sloop ligt dat dus anders.

    Als er een nieuwe bewoner komt heb jij pech en de nieuwe bewoner heeft mazzel. Maar dit is sloop, dus die vlieger gaat niet op. Want wie het ook zou betalen, zou betalen voor een recht dat niet genoten kan worden. Dat heet onverschuldigde betaling en daartegen ben je in het burgerlijk recht sowieso beschermd. Dat zou in het bestuursrecht niet anders mogen zijn. Het lijkt me dat je een goede kans maakt om onder dat bedrag uit te komen. Ik zou het op grond daarvan zelf niet eens aan ze voorschieten.

    Zelden begrijpt iemand hier op OA mijn schrijfsels (sja), maar als jij er wel chocola van weet te maken scheelt dat je mooi een paar euro's , dus anders lees je het gewoon nog een keer. Smile

    Succes.
  8. Carla-S
    🗿🗿🗿🗿🗿

    Toon alleen de berichten van Carla-S

    quote:
    Dit schreef Erna
    Bij offici?le anti kraak geldt er 1 maand opzegtermijn vanuit de verhuurder. Je dochter moet dus 2 of 3 dec al geweten hebben dat ze er 3 jan. uit moest. Een verhuurder kan haar echt niet tegenhouden als ze zich dan op 31 dec had laten uitschrijven bij de gemeente voor dat adres.
    En ja 1 jan. is peildatum, dat geldt voor zoveel meer dingen. Daar is niets onredelijks aan. Soms win je wat, soms verlies je wat. Ik weet niet of het voor jou geldt maar als jij tot 3 jan. alleenstaand was, dan betaal je veel belastingen/heffingen voor een 1 persoons huishouden, terwij je dochter er vrijwel toch het hele jaar woont vanaf 3 jan. Ga je dan ook naar de gemeente om te melden dat je dat oneerlijk vindt en het hogere tarief voor een meerpersoons huishouden wilt betalen.


    Ik ben bekend met hoe het normaal gaat, waar het ons om gaat is dat de woning 3 januari gesloopt is en het waterschap geld int voor wooneenheden die niet meer bestaan.

    Dank voor alle input.
    Kwijtschelding zal wel plaatsvinden obv een laag inkomen.

    En over aanslag en sloop gaat een brief naar het waterschap.

Terug naar de lijst