Hoe oud moet een kind zijn om te oppassen 

Onderwerp van Claudiasaraiva

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Loeki
    al sinds de oprichting

    Toon alleen de berichten van Loeki
    Ik zou 12 te jong vinden om de verantwoordelijkheid te dragen, niet zozeer voor als alles goed gaat, maar juist voor als er iets verkeerd gaat.
  2. Esmeralda
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Esmeralda

    Ik heb jullie reacties gelezen .
    Door dat de jongste broertje zo jong is heb ik ook mijn twijfels als dat zal kunnen .
    Ik weet dat veel ouders dat doen at minst in mijn omgeving.
    Zo ver dat ik twijfels heb als oudste broer dat zal kunnen doe ik het niet maar ik was wel nieuwsgierig over de mening van de ander en ervaring over soort situatie .
    Moet veilig zijn voor allebei.
    Hoe leuk het klink voor mijn oudste om extra geld te verdienen moet hij toch eventjes wachten...
    dankjewel voor jullie reacties
  3. Marianne-b
    en dan .. is er koffie ☕️

    Toon alleen de berichten van Marianne-b
    Ĺaat oudste wat klusjes in Huis doen waar hij wat extra mee kan verdienen Smile
  4. Esmeralda
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Esmeralda

    quote:
    Dit schreef majan
    Ĺaat oudste wat klusjes in Huis doen waar hij wat extra mee kan verdienen Smile

    Idd 🙂😁
  5. Tamara
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Tamara
    Mijn oudste is twaalf, de jongste is net 8 geworden. Zij zijn regelmatig een paar uur alleen thuis.
    De oudste wil niet dat ik een oppas regel.
    Allebei de kinderen krijgen een klein zakcentje. De huistelefoon is altijd opgeladen en de noodnummers voorgeprogrammeerd.
    Ik vind het nog steeds spannend, maar anders kan ik nooit weg. En ik denk altijd maar; ik kan ook van m'n fiets gereden worden als ik even een boodschapje doe!

    Jouw jongste is 5, dat is misschien nog wel erg jong. Die kan nog niet voor zichzelf opkomen of zorgen.
    Daarnaast ben ik wel bereikbaar als ik weg ben. Op mijn eigen mobiel, of het gebouw waar ik op dat moment ben.

    Mocht je ooit besluiten weg te gaan, leg het telefoonnummer van het zwembad ook klaar!

    Groetjes
Terug naar de lijst