Windows 10 s-mode

Windows 10 s-mode 

Onderwerp van Dayenne

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Ik heb via mijn studie een mini laptop gekregen. Deze is uitgerust met windows 10 s-mode. Hierdoor kun je alleen gebruik maken van de windows software, zoals bijv. edge. Ik vind dat edge helemaal niks, bovendien sync ik graag mijn browsers op alle devices. Dat kan nu niet.

    Windows s-mode is eenmalig en onomkeerbaar om te zetten naar windows 10. Hier heb ik we oren naar, maar wat doet dat met de capaciteit van mijn hd? Die is minimaal, geen grote hd aanwezig (64gb). Wat doet dat met mijn snelheid bij opstarten en verwerken van opdrachten (4gb intern geheugen)?

    Is er iemand die deze overstap heeft gemaakt?

    De mini laptop wordt vooral gebruikt om wat te surfen en binnenkort om mee te nemen naar colleges. Ik moet er wel op kunnen tekstverwerken. Dat doe ik dan het liefst via Google documents in drive.
  2. Raymond
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Raymond
    Als je gaat werken zoals je beschrijft is die 64Gb toch groot zat?
    Windows 10 is 16 GB voor 32-bits OS of 20 GB voor 64-bits OS dus nog 44 Gb over voor andere applicaties. Meer dan zat
    En al je docs staan immers in de cloud als je met google docs werkt.

    Ik neem aan dat de mini laptop een recente is en dus voldoende specs heeft. De 4Gb werkgeheugen is voldoende.

    Dus wat mij betreft..... geen s-mode en gewoon win10.
  3. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    Ik wil nu idd van s mode naar gewone mode, maar het lukt niet. De knop in de store reageert nergens op.Smile
  4. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    Gelukt! Ik moest eerst de windows store bijwerken, daarna was het zo gepiept.
    19 mei '18 - 12:23:33 / 19 mei '18 - 12:38:30
  5. Raymond
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Raymond
Terug naar de lijst