Raambekleding

Raambekleding 

Onderwerp van Imke

BEHEERD DOOR:
bart

Dit onderwerp is gesloten.
door Imke zelf op 25 juli 2018 om 21:20:51

Terug naar de lijst
  1. vh-Imke
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van vh-Imke

    Dank jullie wel voor het mee denken!
  2. Erna
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Erna
    Bonprix heeft alleen wel vaak gekke maten. Moet maar net passen. Bij mij was dat niet het geval.

    Ik heb o.a. standaard bottom-up bottum-down pliss? gordijnen gekocht bij Gamma en die op maat laten maken. Kost maar een fractie van geheel op maat laten maken. Bovendien heb ik daarmee gewacht totdat ze een 25% kortingsactie hadden.

    Verder rolgordijnen gekocht bij Hornbach, omdat ze daar tot een hoogte gingen van 275 cm wat ik nodig had voor mijn hoge ramen.
    Die waren ook zeker niet duur.
  3. vh-Imke
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van vh-Imke

    quote:
    Dit schreef Carla-S


    Bij de HEMA hebben ze ook vaak leuke aanbiedingen op de gordijnafdeling en mooie gordjinstoffen.

    Heb je rails of roedes hangen op dit moment?

    Je kunt op kamers boven voor rolgordijnen kiezen.
    Neemt minder ruimte in en zijn geen stofvangers zoals gordijnen.



    Daar begon het mee vandaag; rolgordijn afgebroken. Dus daar moet een nieuwe. En dan ook maar gelijk op de andere kamer, want die doet alles behalve verduisteren zoals beloofd.
    En dan beneden overgordijnen aan de voorkant en achter denk ik iets van een vouwgordijn ofzo. ik heb wel rails hangen op het plafond maar laat ook los. Dus denk aan iets van roedes.

    Wat een ka-uu-tee klus vind ik dit Smile
  4. vh-Imke
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van vh-Imke

    quote:
    Dit schreef Erna
    Bonprix heeft alleen wel vaak gekke maten. Moet maar net passen. Bij mij was dat niet het geval.

    Ik heb o.a. standaard bottom-up bottum-down pliss? gordijnen gekocht bij Gamma en die op maat laten maken. Kost maar een fractie van geheel op maat laten maken. Bovendien heb ik daarmee gewacht totdat ze een 25% kortingsactie hadden.

    Verder rolgordijnen gekocht bij Hornbach, omdat ze daar tot een hoogte gingen van 275 cm wat ik nodig had voor mijn hoge ramen.
    Die waren ook zeker niet duur.


    Gamma! Daar kan ik nog even kijken.
    Hebben ze ze ook voor je opgehangen?
  5. Erna
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Erna
    quote:
    Dit schreef Imke


    Gamma! Daar kan ik nog even kijken.
    Hebben ze ze ook voor je opgehangen?

    Nee dat was heel simpel zelf te doen.
  6. malva
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van malva
    Bij jysk zijn hier in de buurt de goedkoopste en goede rolgordijnen, als de juiste maat er bij zit.
Terug naar de lijst