Hoe mensen wijzen op een vacature?

Hoe mensen wijzen op een vacature? 

Onderwerp van EmC


Dit onderwerp is gesloten.
door EmC zelf op 18 juni 2018 om 14:25:43

Terug naar de lijst
  1. Inge
    a little crazy

    Toon alleen de berichten van Inge
    quote:
    Dit schreef EmC


    Het is ook geen nieuwssite maar toch is een derde van de oa startpagina nu.nl met allemaal niet relevante nieuwsberichten. Dan nog weet ik veel hoeveel draadjes (90% ofzo) die niet relevant zijn.
    Daarbij heb ik nooit hoeven betalen om via Facebook of Twitter mensen te attenderen op een vacature, jij wel?
    Een vacature plaatsen is heel iets anders dan mensen wijzen op een vacature.
    En ik ben heel erg het tegenovergestelde van gierig maar ik ga geen geld betalen om anderen een tip te mogen geven.


    wat is het verschil tussen een vacature hier tippen voor alle leden, of een vacature plaatsen voor alle leden?

    Daarbij zijn vacatures van jouw werkgever maar voor een heel klein deel van de leden of hun bekenden interessant, iemand uit zuidlimburg gaat echt niet in Zeewolde solliciteren. Plaatsen in regioclubs lijkt me dan logischer, dit in tegenstelling tot nieuwsitems waar iedereen over mee kan praten.
  2. EmC
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van EmC

    quote:
    Dit schreef Inge


    wat is het verschil tussen een vacature hier tippen voor alle leden, of een vacature plaatsen voor alle leden?

    Daarbij zijn vacatures van jouw werkgever maar voor een heel klein deel van de leden of hun bekenden interessant, iemand uit zuidlimburg gaat echt niet in Zeewolde solliciteren. Plaatsen in regioclubs lijkt me dan logischer, dit in tegenstelling tot nieuwsitems waar iedereen over mee kan praten.


    Ik heb eigenlijk totaal geen zin om hier een discussie over te starten.
    Het was alleen maar goed bedoeld.
    Excuses voor de overlast.
Terug naar de lijst