Mobiele tarieven Turkije

Mobiele tarieven Turkije 

Onderwerp van Danielle

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Danielle
    Niets is voor niets

    Toon alleen de berichten van Danielle
    Mijn dochter gaat binnenkort op vakantie naar Turkije. Zij heeft een mobiel abonnement bij Vodafone. Bij Vodafone zitten de belkosten en data in haar Nederlandbundel omdat bij Vodafone Turkije tot de Europese Unie behoort.
    Ik zit zelf bij Simpel.nl. Als ik naar Turkije ga, moet ik d??r een simkaart kopen, omdat Bij Simpel Turkije behoort in zone 2 en dus hoge tarieven worden berekend. Is dat iets wat providers zelf mogen bepalen of bepaalde landen in de belbundel hoort?
  2. Carla-S
    🗿🗿🗿🗿🗿

    Toon alleen de berichten van Carla-S
    Ja, voor zover ik weet is Vodafone de enige waar je In Turkije met je abo terecht kan.

    >>LINK<<

    Meestal kun je in de hotels wel gebruik maken van Wifi, hoef je toch geen simkaart voor te kopen?
  3. Danielle
    Niets is voor niets

    Toon alleen de berichten van Danielle

    quote:
    Dit schreef Carla-S
    Ja, voor zover ik weet is Vodafone de enige waar je In Turkije met je abo terecht kan.

    >>LINK<<

    Meestal kun je in de hotels wel gebruik maken van Wifi, hoef je toch geen simkaart voor te kopen?



    Ik zit een week op zee. Geen WiFi daar. Maar om toch een beetje bereikbaar te zijn dacht ik aan zo'n simkaart die je daar kunt kopen.
  4. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Danielle



    Ik zit een week op zee. Geen WiFi daar. Maar om toch een beetje bereikbaar te zijn dacht ik aan zo'n simkaart die je daar kunt kopen.



    Zou je daar op zee wel bereik met een turks abo hebben?
  5. Danielle
    Niets is voor niets

    Toon alleen de berichten van Danielle

    quote:
    Dit schreef Rose_s



    Zou je daar op zee wel bereik met een turks abo hebben?


    Absoluut. De kapitein heeft daar ook bereik en de blue cruise groep van vorig jaar had er ook geen problemen mee.
    En het is geen abonnement maar een simkaart met data. Het gaat er alleen om dat ik via whats app contact kan hebben met het thuisfront.
  6. Kilroco
    Going home

    Toon alleen de berichten van Kilroco
    Hey Danielle, koop je er ook een voor mij?Smile
  7. Danielle
    Niets is voor niets

    Toon alleen de berichten van Danielle

    quote:
    Dit schreef Kilroco
    Hey Danielle, koop je er ook een voor mij?Smile



    Ik kan hem pas kopen op de luchthaven van Dalaman. Ze zetten er dan gelijk mijn huidige nummer op.
  8. Mikky
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Mikky
    Oh joh! Dan heb ik gewoon mn abbo @blue cruise 🤗
Terug naar de lijst