Loonheffing

Loonheffing 

Onderwerp van vanya

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Rose_s


    Je kunt wel zes maanden 25% loonheffingskorting krijgen, dat kan altijd ongeacht de leeftijd van je zoon.

    Ik denk dat je vrijlating bedoelt Rose.

    In dat geval klopt het en daar zitten haken en ogen aan. Inmiddels is het iets aangepast. 4 jaar geleden leverde het mij met min max contract gedoe op (variabele wekelijkse inkomsten) en uiteindelijk een boete en invordering. De geschatte inkomsten bleken lager te zijn ingeschat door de SD en dus teveel vrijlating.

    Het is echt niet makkelijk... En dus erg belangrijk dat je goed overlegt met de SD en laat het vast leggen.
  2. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    In de club voor ouders in de bijstand staat mij relaas van toen nog. Mocht je het willen lezen. Er is inmiddels dus wel wat aangepast daarin.
  3. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Ik denk dat je vrijlating bedoelt Rose.

    In dat geval klopt het en daar zitten haken en ogen aan. Inmiddels is het iets aangepast. 4 jaar geleden leverde het mij met min max contract gedoe op (variabele wekelijkse inkomsten) en uiteindelijk een boete en invordering. De geschatte inkomsten bleken lager te zijn ingeschat door de SD en dus teveel vrijlating.

    Het is echt niet makkelijk... En dus erg belangrijk dat je goed overlegt met de SD en laat het vast leggen.


    Ja je hebt gelijk het is vrijlating, bij wisselend inkomen is het natuurlijk lastiger inschatten dan bij vast inkomen. Ik weet ook niet of je af kunt spreken dat je het pas na zes maanden krijgt, wanneer je inkomsten bekend zoon.

    Loonheffingskorting is kind onder de twaalf, net als vrijlating voor 30 maanden.
Terug naar de lijst