Inductiekookplaat, maar geen aansluiting

Inductiekookplaat, maar geen aansluiting 

Onderwerp van Colly

Terug naar de lijst
  1. Colly
    amo ergo sum

    Toon alleen de berichten van Colly

    quote:
    Dit schreef SFR


    Logisch.. planvorming etc en start bouw zijn lang en breed van v??r het 'verbod' dat nu geldt.

    Jij hebt ook voor de woning gekozen.. als gasloos een harde eis was.. had je ook een andere keuze kunnen maken..toch? Smile

    Zonnepanelen op het dak voor o.a. de (inductie) stroom?


    Niks logisch. De hele nieuwbouwwijk wordt zo duurzaam mogelijk opgeleverd. Zo heb ik inderdaad ook wel zonnepanelen. Maar had ik ergens geschreven dat het een harde eis was? NIVEA. ;-)
  2. Colly
    amo ergo sum

    Toon alleen de berichten van Colly

    Er schijnt ook nog een tussenoplossing te zijn. Een omvormer die de inductiekookplaat kan leiden naar een gewoon stopcontact, waarmee je het effect krijgt van zo'n inductieplaat waar de stroom verdeeld wordt over de plekken. Weer een optie :-)
  3. jellehl
    Geregisseerd...

    Toon alleen de berichten van jellehl
    Even los van alle gas overwegingen... ik ben inmiddels helemaal weg van inductiekoken en zou nooit meer anders willen.. overigens was het gas wel mijn overweging... uiteindelijk alles elektrisch
  4. marinus
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van marinus
    quote:
    Dit schreef Dirk

    P=U x I oftewel 220v x 16 A =3520 Watt in de praktijk is dat 3600Watt . Kookgroep x 2 =7200 Watt

    Klopt, de cos phi van een kookplaat is natuurlijk 1. Zelfs nog iets meer. Er staat tegenwoordig 230V op een wcd. dus 230*16=3680W
  5. Colly
    amo ergo sum

    Toon alleen de berichten van Colly

    quote:
    Dit schreef marinus

    Klopt, de cos phi van een kookplaat is natuurlijk 1. Zelfs nog iets meer. Er staat tegenwoordig 230V op een wcd. dus 230*16=3680W



    Smile
  6. Malero
    Mevrouw Boog.

    Toon alleen de berichten van Malero
    quote:
    Dit schreef Colly



    Smile



    Ja Colly....Smile
Terug naar de lijst