Wil gaat / is er iemand op vakantie aan zee? 3 kleine kids

Wil gaat / is er iemand op vakantie aan zee? 3 kleine kids 

Onderwerp van MaartenGld

BEHEERD DOOR:
leeuwin70

Dit onderwerp is gesloten.
door MaartenGld zelf op 1 augustus 2018 om 19:26:11

Terug naar de lijst
  1. MaartenGld
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van MaartenGld
  2. Fijn dat je iemand gevonden hebt! Veel plezier aan t strand.
  3. Sjak
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Sjak
    Veel plezier!

    Ik heb net op dat gebied hele goede ervaringen met vakanties van OA itt Erna (wat jammer Erna). Iedereen voelt zich verantwoordelijk, begrijpt hoe het zit, spontane aanbiedingen om op kinderen te passen zodat een ouder even all??n boodschappen kan doen. Meer ogen bij het meertje etc. Ik vond/vind het een aanrader!
  4. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    quote:
    Dit schreef MaartenGld
    Bedankt voor de tip voor de o.a. vakanties, ik ga me er in verdiepen.

    Voor mijn oproep, ik heb inmiddels een moeder en twee kids uit ons dorp gevonden die ook wil gaan.

    Groet,

    Maarten.


    Veel plezier!

    Ik heb zelf 2 hele leuke vakanties op deze camping >>LINK<< gehad toen zoon 4 en 5 jaar was. Geen zwembad, maar dat vond ik juist fijn, want zo kon ik hem iets makkelijker loslaten. Heel kleinschalig, maar z? leuk!
  5. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    quote:
    Dit schreef Sjak
    Veel plezier!

    Ik heb net op dat gebied hele goede ervaringen met vakanties van OA itt Erna (wat jammer Erna). Iedereen voelt zich verantwoordelijk, begrijpt hoe het zit, spontane aanbiedingen om op kinderen te passen zodat een ouder even all??n boodschappen kan doen. Meer ogen bij het meertje etc. Ik vond/vind het een aanrader!


    Ik ben ook ontzettend blij met de eenoudervakanties!
    Herken ook wel iets in wat Erna schrijft, maar gelukkig gebeurt dat maar zelden.
Terug naar de lijst