TomTom xl lifetime

TomTom xl lifetime 

Onderwerp van Petrie

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Rene_63
    Al doende leert men

    Toon alleen de berichten van Rene_63
    quote:
    Dit schreef 7jeroen7
    Om je kaarten bij te kunnen werken gebruik je op je pc een programmaatje. Mijn Tomtom werkt met tomtomconnect. Probeer eens de laatste update van dat programmaatje te installeren.
    Ik had een soortegelijk probleem en na updaten lukte het wel om de kaarten op mijn Tomtom te vernieuwen.


    Dit dus inderdaad proberen, heb het zelfde probleem gehad alleen bij mij werkte het na de update ook nog niet, pas na het verwijderen van de TomTom software en het opnieuw installeren wekte het weer.
  2. Petrie
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Petrie

    Ik heb een Apple Mac computer zou dit het probleem kunnen zijn? Ik ga het nog eens proberen met TomTom home. Zag ineens dat ie alweer 6 jaar oud is hahaha.
    Dank voor de info tot nu toe
  3. Suzette
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Suzette
    quote:
    Dit schreef Petrie
    Ik heb een Apple Mac computer zou dit het probleem kunnen zijn? Ik ga het nog eens proberen met TomTom home. Zag ineens dat ie alweer 6 jaar oud is hahaha.
    Dank voor de info tot nu toe


    Mocht het niet lukken, in Google Maps heel Nederland offline beschikbaar maken en altijd de route bij de hand Smile
  4. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Petrie
    Ik heb een Apple Mac computer zou dit het probleem kunnen zijn? Ik ga het nog eens proberen met TomTom home. Zag ineens dat ie alweer 6 jaar oud is hahaha.
    Dank voor de info tot nu toe



    Voor de mac is speciale software, zou geen probleem moeten zijn,
    Lange afstanden zou ik je telefoon niet gebruiken, hij wordt erg heet met risico van kapot gaan daardoor. Verder werkt google maps idd ook erg goed :)
  5. acda
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van acda
    quote:
    Dit schreef maartje


    Telefoonabonnement met data is niet gratis. Tom Tom heeft groter scherm.


    Ik gebruik Waze professioneel, ongeveer 30 uur per maand, en met al mn andere data
    verbruik ik ca. 2500 mb.

    Voordeel van Waze is dat gebruikers info geven aan Waze, dus als er bijv iets op de weg ligt
    of een stilstaande auto, mobiele politie controle.

    (en voor mijn telefoonabonnement betaal ik 15 euro, 5000 mb onbeperkt bellen en 1000 sms)
  6. acda
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van acda
    quote:
    Dit schreef Rose_s



    Voor de mac is speciale software, zou geen probleem moeten zijn,
    Lange afstanden zou ik je telefoon niet gebruiken, hij wordt erg heet met risico van kapot gaan daardoor. Verder werkt google maps idd ook erg goed :)


    Ik gebruik me telefoon voor m'n werk.
    Nergens last van en anders kan je de telefoon simpel voor het ventilatie rooster hangen!

    En Google maps is niet erg up to date.
  7. acda
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van acda
    quote:
    Dit schreef 7jeroen7
    Ik heb netzo als de topicstarter een exemplaar met lifetime kaarten, ideaal.
    In mijn auto zit ook navigatie, maar daar rijd ik regelmatig verkeerd mee. Zal een kwestie van wennen zijn.
    Enfin, zolang die lifetime kaarten het blijven doen, zweer ik bij mijn Tomtom.

    Terzijde, ik verander ?het pijltje? altijd in mijn eigen auto. Even wat gedoe in photoshop, maar dan is je Tomtom wat gepersonaliseerder geworden 😃


    Grappig je eigen auto.

    Je hebt wel een lelijke deuk zeg. (hahaha)
  8. Xanxan
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Xanxan
    quote:
    Dit schreef acda


    Ik gebruik me telefoon voor m'n werk.
    Nergens last van en anders kan je de telefoon simpel voor het ventilatie rooster hangen!

    En Google maps is niet erg up to date.


    Waze is ook van Google. En steeds meer gegevens worden met Google Maps gedeeld dus de verschillen worden kleiner.

    Ik ben zo'n top 1% Wazer met een kroontje boven mijn auto dus een behoorlijke fan. Zo lang het nog duurt dan, want in de US wordt de hoeveelheid reclame ondertussen echt te storend. Bij iedere straathoek een aanbieding van een lokaal restaurant zo ongeveer.

    Hoe ver je moet rijden voordat je telefoon te heet wordt zou ik niet weten. Ben meerdere keren naar vrienden in Tsjechi? gereden met alleen een lunch/tankstop halverwege. 500 KM lukte met mijn smartphones in ieder geval prima dus.
  9. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef acda


    Ik gebruik me telefoon voor m'n werk.
    Nergens last van en anders kan je de telefoon simpel voor het ventilatie rooster hangen!

    En Google maps is niet erg up to date.



    Als ik langer dan twee uur navigatie gebruik wordt mijn foon echt heet. En ik heb al een keer gehad dat mijn telefoon ermee stopte wegens oververhitting( gebruikte ik hem met wandelen in Duitsland en had ik het beeld nieteens aanstaan)

    Google maps is prima up to date, weinig last van
  10. acda
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van acda
    quote:
    Dit schreef Rose_s



    Als ik langer dan twee uur navigatie gebruik wordt mijn foon echt heet. En ik heb al een keer gehad dat mijn telefoon ermee stopte wegens oververhitting( gebruikte ik hem met wandelen in Duitsland en had ik het beeld nieteens aanstaan)

    Google maps is prima up to date, weinig last van


    Ligt echt aan je foon.

    Als je google maps goed up to date vind, dan zul je verbaasd zijn van Waze!
Terug naar de lijst