Bedankt voor de donaties klein en groot!

Bedankt voor de donaties klein en groot! 

Onderwerp van Sheeba

BEHEERD DOOR:
bart

Dit onderwerp is gesloten.
door Sheeba zelf op 4 oktober 2018 om 19:39:20

Terug naar de lijst
  1. Sheeba
    Older not Wiser

    Toon alleen de berichten van Sheeba
    Ondertussen is de inzameling via die site gestopt, er is veel gedoneerd, waarvoor heel veel dank!!


    Smile
    .
    12 aug '18 - 11:24:04 / 4 okt '18 - 19:38:45
  2. Colly
    amo ergo sum

    Toon alleen de berichten van Colly
    Ik had het gelezen, verschrikkelijk. Ongelofelijk, wat een diepe pech. Zo'n spannende tijd achter de rug, weer volop genietend van het leven en dan nu dit. Schandalig dat de verzekeraars mogen beslissen wie mee mag doen en wie niet. Ik snap niet dat daar geen wet tegen is.
  3. Malero
    Mevrouw Boog.

    Toon alleen de berichten van Malero
    Ik heb het ook gelezen op Facebook, volgens mij ook van jou Sheeba, ik vind het zo erg voor haar en haar naasten. Smile
  4. xxxxx
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van xxxxx
    ach wat een rot nieuws ! Ze was ooit mijn overbuurvrouw op een oa camping. Bijdrage gestort.

    Sterkte voor Jeanette !
  5. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    Wat triest. Zo?n hartelijke vrouw.
  6. Ben er stil van...
  7. Bericht van Wim is op 12-08-2018 om 19:37:36 uur verwijderd door Wim.

    Reden: bij nader inzien

     
    Bericht van Marry is op 13-08-2018 om 15:42:17 uur verwijderd door Marry.

    Reden: Niet meer van toepassing

     
  8. Nobody
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Nobody
    Ik kan Jeanette nog goed herinneren. Heb ze dikwijls ontmoet met uitjes vooral in de eerste jaren van OA.
    Wist dat ze ziek was en ook dat ze van OA af ging. Wel heel erg om te lezen hoe ze er voor staat.
    Uiteraard ga ik ook doneren. Triest is het dat de verzekeraars alles mogen bepalen.
    Ik wens Jeanette heel veel sterkte en beterschap toe en ik hoop dat de inzameling een succes wordt.
  9. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70
    Heel veel sterkte en ik hoop dat de inzameling een groot succes wordt..
  10. Sheeba
    Older not Wiser

    Toon alleen de berichten van Sheeba

    aaaa ik was mijn bericht kwijt, ondertussen heb ik ( in overleg met Jeanette doe ik dit ) een actie in elkaar gefreubeld,
    er zijn ook al diverse donaties binnengekomen op het IBAN nr wat haar moeder heeft geopend, waarvoor heel veel dank Smile


    Het is zwaar, de 1e chemo zit erop, maar nu zit Jeanette in 2 weken waarin ze iedere dag een chemo-pil moet nemen,
    door de Hyperthermie heeft ze minder last van de bijwerkingen en smaakt het eten bijvoorbeeld goed!
    Na die 2 weken, 1 week rust dan bloedwaardes meten en weer van voren af aan.
    En dat een hele lange periode . Smile
    17 aug '18 - 11:08:13 / 4 okt '18 - 19:39:11
  11. Sheeba
    Older not Wiser

    Toon alleen de berichten van Sheeba

    De 122 chemo pillen die ze in 2 weken moest slikken zijn op.
    Nu is er de rust week en vrijdag a.s als de waarden goed zijn begint de volgende cyclus, met daarbij dan 3 hyperthermie behandelingen.

    Jeanette is helemaal blij, voelt zich gedragen door hen die aan haar denken en doneren .
    Het geeft haar kracht om deze behandelingen te doen, dank !!!Smile
Terug naar de lijst