Vallende sterren

Vallende sterren 

Onderwerp van roely

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. roely
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van roely
    Ik ben er gek op vannacht 3.30 uur maar het is wel een beetje bewolkt wie,heeft hier ervaring mee .
  2. Carla-S
    🗿🗿🗿🗿🗿

    Toon alleen de berichten van Carla-S
    quote:
    Dit schreef roely
    Ik ben er gek op vannacht 3.30 uur maar het is wel een beetje bewolkt wie,heeft hier ervaring mee .


    Wekker zetten en naar buiten gaan, je ziet snel genoeg of er iets zichtbaar is.
  3. Julia77
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Julia77
    Ik laat mijn rolgordijn vannacht omhoog! Hoop dat het nog helder gaat worden. 😊
  4. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    Vannacht om 3.30 is het hoogtepunt. Maar je kan ieder moment van de nacht naar buiten.
    Probeer geen licht aan te doen voordat je naar buiten gaat. Kijk ook niet in direct licht. Kom je wel uit een verlicht huis: wacht zeker een half uur voordat je weer naar binnen gaat. Je ogen hebben zeker 30minuten tot 45minuten nodig om aan het donker te wennen. Tenzij je in een erg lichtvervuild gebied woont, dan is het korter.
    Lekker naar buiten gaan, zitten en genieten! Geen verrekijkers, telescopen enz nodig.

    Voor nu zijn de voorspellingen voor Limburg het beste. Hopelijk zie je er een aantal.
  5. Evelyne1
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Evelyne1
    Vannacht werd ik toevallig op de juiste tijd wakker. Ik dacht: ?Perseiden?!
    en ben nog in het donker naar de zolder geklommen.Smile
    Maar zoals al werd voorspeld, bleef het wolkendek boven mijn huis helemaal dicht.
    Toch nog lekker geslapen daarna.
    ...Volgend jaar weer.
  6. Suzette
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Suzette
    Ik heb toch nog wat gezien ondanks bewolking. Ik had de mazzel dat er net een open stuk tussen de wolken was. Kwartiertje staan kijken en ik denk dat ik er misschien wel 20 gezien heb. Daarna schoof de bewolking er er voor en ben ik mijn bed ingekropen.
  7. roely
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van roely

    Heb de wekker ook gezet naar buiten maar een dik wolken dek heb niet kunnen zien jammer.
  8. Sanni66
    Vertel 💬

    Toon alleen de berichten van Sanni66
    Gisteravond om 23 uur naar een heldere hemel zitten te kijken. Na 10 min was ik t moe, ik zag niks vallen.
Terug naar de lijst