Multifocale lenzen

Multifocale lenzen 

Onderwerp van Dayenne

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Evelyne1
    Ik ga ook binnenkort ook over op zachte lenzen. De ?range?van harde lenzen is te beperkt voor mijn ogen. Ik vind het ingewikkelde materie. ?Plus vier? en ?min twee? heb ik. Dat schijnt ?cylindrisch? te heten...?Smile


    Zou nachtlenzen dan voor jou werken, die hou je alleen nachts in en overdag zie je goed
  2. Evelyne1
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Evelyne1
    quote:
    Dit schreef Rose_s


    Zou nachtlenzen dan voor jou werken, die hou je alleen nachts in en overdag zie je goed


    Ja dat lijkt mij superSmile
    Ooit heb ik dit eens nagevraagd bij mijn vroegere opticien. Daar begreep ik dat het niet kon... Maar ik ben vergeten waarom eigenlijk. Ik ga het nog eens uitzoeken, misschien kan het nu w?l. Dank voor je tip RoseSmile
  3. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Evelyne1


    Ja dat lijkt mij superSmile
    Ooit heb ik dit eens nagevraagd bij mijn vroegere opticien. Daar begreep ik dat het niet kon... Maar ik ben vergeten waarom eigenlijk. Ik ga het nog eens uitzoeken, misschien kan het nu w?l. Dank voor je tip RoseSmile


    Ik heb ze mogen testen ooit, vond het geweldig, werkte ook zo goed. Helaas zijn ze nu te duur voor mij.
  4. Bericht van xxxxx is op 28-08-2018 om 10:11:34 uur verwijderd door EvAn.

    Reden: toch maar even naar opticien...

     
  5. MarjanSc
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van MarjanSc
    Ook ik heb al een jaar of 5 multifocale zuurstofdoorlatende lenzen. Ik heb alleen een correctie voor veraf nodig, dus mijn leesgedeelte is neutraal zeg maar.
    Ik ben er ontzettend blij mee, zeker omdat ik vaak steriel sta te werken en kan dan geen brill op, brill af gebruiken.
    Wel merk Ik dat ik in het donker iets slechter zie, Ik heb vooral moeite met diepte zien. Maar dat neem niet op tegen de voordelen.

    Marjan
Terug naar de lijst