computer en camera problemen

computer en camera problemen 

Onderwerp van Memories1968

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Suzette
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Suzette
    Ow, en simpel maar ingewikkeld probleem als je het niet weet. Op sommige SD-kaarten zit een schuifje aan de zijkant. Als die op lock staat dan krijg je er niks af.
  2. Rene_63
    Al doende leert men

    Toon alleen de berichten van Rene_63
    quote:
    Dit schreef Suzette
    Ow, en simpel maar ingewikkeld probleem als je het niet weet. Op sommige SD-kaarten zit een schuifje aan de zijkant. Als die op lock staat dan krijg je er niks af.


    Als hij op lock staat kan je ze niet verwijderen van de kaart maar wel kopi?ren naar een andere locatie, zou dus geen probleem moeten wezen maar het is natuurlijk wel uit te proberen.
    Het is trouwens wel beter om de kaart in de camera te formatteren en niet leeg te halen of formatteren op de PC.
  3. Memories1968
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Memories1968

    Ik had iid al foto's op mijn pc staan en die op one drive gezet. Deze foto's heb ik nu op een stick staan en van mijn pc verwijdert om zo ruimte te cre?ren. Maar op de een of ander manier kunnen de foto's en filmpjes die nog op mijn camera's staan niet op mijn pc overgezet worden. Ik heb iid al verschillende usb poorten geprobeerd, maar dat hielp ook niet echt. Een ander kabeltje heb ik niet, dus die zou ik dan aan moeten schaffen. Kan ik maandag voor kijken en dan proberen. Voor zover bedankt allemaal voor de tips en digitale hulp. Fijn weekend. Ik laat het nog weten als het gelukt is.

    Groetjes,
    Erna
  4. Memories1968
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Memories1968

    Hoi allemaal,

    Ik zou nog even laten weten of het gelukt is met de foto's en filmpjes.
    Na een hoop gehannes is het wel gelukt om de foto's er een voor een op te zetten, maar niet de filmpjes. Pc is gewoon oud en vertoont de nodige ongemakken, heb ik me laten vertellen. Nou ja, dat kan wel kloppen.

    Nogmaals bedankt voor jullie tips
    .
    Warme groet,
    Erna
Terug naar de lijst