Schimmel op de muur/plafond

Schimmel op de muur/plafond 

Onderwerp van -caty2

Terug naar de lijst
  1. -caty2
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van -caty2

    quote:
    Dit schreef EllesB


    Zeer herkenbaar! En ze kunnen soms zo treuzelen, meestal bel ik zelf weer:)


    Ik zou gebeld worden voor een afspraak maar werd mooi niet gebeld dus zelf maar weer erachteraan tot 2 keer toe deze week. Smile

    Ik ga zo even hulp vragen bij de buurman, wil eigenlijk ook wel weten hoe de vloer is onder het raam maar er ligt laminaat geen idee hoe ik daar een stuk los krijg. Smile
  2. -caty2
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van -caty2

    Hehe ze zijn geweest vandaag. Morgen nog 1 keer muurtje behandelen, goed laten drogen deze week en dan kan ik eindelijk volgende week weer zelf aan de slag in die kamer Smile
  3. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje
    quote:
    Dit schreef -caty2
    Hehe ze zijn geweest vandaag. Morgen nog 1 keer muurtje behandelen, goed laten drogen deze week en dan kan ik eindelijk volgende week weer zelf aan de slag in die kamer Smile


    Hebben ze ook gevonden waardoor het kwam? En hebben ze nog iets gedaan?
  4. Margoos
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Margoos
    Hebben ze de buitengevel wellicht gehydrofobeerd met een vochtwerend middel? Als ze dat doen terwijl er aan de binnenkant nog vocht zit, zoekt dat een weg naar de andere (dus binnen) kant, en krijg je vochtdoorslag/schimmel.
    Straler erop om alles goed door te drogen voor je opnieuw gaat verven of behangen!
    Hopelijk kun je er snel mee aan de slag om het weer naar je zin op te knappen.
  5. -caty2
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van -caty2

    De oorzaak blijft een beetje vaag omdat de buitkant helemaal gerenoveerd is deze zomer is eventuele oorzaak aan buitenkant niet meer te achterhalen. Gaten in de hoeken binnen zijn gedicht en muren zijn behandeld met antschimmelmiddel. Nu weer schone schimmelvrije muren Smile De meneer had wel ergere gevallen meegemaakt dus het viel nog mee bij mijSmile

    Margoos wat jij zegt over die behandeling buitenkant muur heb ik ook gehoord. Weet nu niet of dat bij onze flat ook gebeurd is in het verleden of net. Op de bon stond wel "doorslag". Heb het met de aannemer ook over ventileren gehad.

    Ik laat de muren nu goed drogen voor ik er verf op ga doen, heb veel met buren gesproken en dit blijkt een hele schimmelgevoelige kamer te zijn bij het raam dus dit muurtje binnen ga ik volgende week in de antischimmelverf zetten.
Terug naar de lijst