nieuwe kozijnen en glas

nieuwe kozijnen en glas 

Onderwerp van malva

Terug naar de lijst
  1. malva
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van malva
    Door de extreem warme zomer en de leeftijd van mijn huis, heb ik bedacht dat ik beter zonwerend glas wil en kunststof kozijnen.

    Is er hier iemand met goede ervaringen met een bedrijf die dit plaatst?
    Of al uitgezocht heeft welk glas, welk voordeel heeft e.d.?

    Ik begon net te zoeken bij een bedrijf waar ik het keralit van mijn huis gekocht heb, 10 jaar geleden, helaas doen zij alleen nog andere kunststofuitvoeringen en geen deuren en kozijnen meer.
  2. Leonard
    100% GMO free

    Toon alleen de berichten van Leonard
    quote:
    Dit schreef malva
    Door de extreem warme zomer en de leeftijd van mijn huis, heb ik bedacht dat ik beter zonwerend glas wil en kunststof kozijnen.

    Is er hier iemand met goede ervaringen met een bedrijf die dit plaatst?
    Of al uitgezocht heeft welk glas, welk voordeel heeft e.d.?

    Ik begon net te zoeken bij een bedrijf waar ik het keralit van mijn huis gekocht heb, 10 jaar geleden, helaas doen zij alleen nog andere kunststofuitvoeringen en geen deuren en kozijnen meer.

    Niemand? Ik ben nl ook wel benieuwd.
  3. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet
    Het is al weer 16 jaar geleden dat ik door heel mijn huis kunststof kozijnen en HR+ glas heb laten plaatsen. Het was een krater in mijn spaarpot. Maar echt zo fijn, meer dan waard. Destijds heb ik uitgezocht wat goedkoop maar ook goed was. Toevallig gisteren een hor weggebracht om opnieuw op te spannen. Echt een pracht bedrijf met zeer vriendelijke en ervaren werknemers.

    >>LINK<<
  4. malva
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van malva

    quote:
    Dit schreef robinet
    Het is al weer 16 jaar geleden dat ik door heel mijn huis kunststof kozijnen en HR+ glas heb laten plaatsen. Het was een krater in mijn spaarpot. Maar echt zo fijn, meer dan waard. Destijds heb ik uitgezocht wat goedkoop maar ook goed was. Toevallig gisteren een hor weggebracht om opnieuw op te spannen. Echt een pracht bedrijf met zeer vriendelijke en ervaren werknemers.

    >>LINK<<

    Dank je. Ik ga het bestuderen. Is wel zoiets wat ik zoek, denk ik, een familiebedrijf o.i.d. (alleen iets dichterbij misschien, nog niet gezien hoe zij met de reisafstand omgaan)
  5. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet
    quote:
    Dit schreef malva

    Dank je. Ik ga het bestuderen. Is wel zoiets wat ik zoek, denk ik, een familiebedrijf o.i.d. (alleen iets dichterbij misschien, nog niet gezien hoe zij met de reisafstand omgaan)


    Zij werken door heel Nederland.
  6. MarjanvanE
    Proost!

    Toon alleen de berichten van MarjanvanE
    Ik vraag het even aan m'n zus...
  7. MarjanvanE
    Proost!

    Toon alleen de berichten van MarjanvanE
    quote:
    Dit schreef MarjanvanE
    Ik vraag het even aan m'n zus...

    Kijk eens bij Rutolex in Groesbeek... Aluminum kozijnen heeft m'n zus gekocht (vorige huis)
  8. Margoos
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Margoos
    4 jaar terug Kunststof kozijnen en HR++ glas laten plaatsen aan de Noordzijde van de woning, zowel de woonkamer als de slaapetage, tevens is onze dakkapel door hen geplaatst, ben er erg tevreden over, keurig afgewerkt, vriendelijke en betrouwbare mensen. >>LINK<<
  9. marcel024
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van marcel024
    Vraag in ieder geval bij verschillende bedrijven offertes op. Bij ons was de duurste ook daadwerkelijk tweemaal zo duur als de goedkoopste.
    Als je verschillende systemen hebt gezien, en verkooppraatjes gehoord, krijg je ook een beter beeld.

    Bij ?ns hebben de adviezen in ieder geval geleid tot andere keuzes, waar we zelf nooit aan gedacht zouden hebben.
    Wij hebben de kozijnen laten plaatsen door Flexkozijn uit Borne. Goede afspraken, keurig werk.
    Klein bedrijf, geen showroom, scheelt natuurlijk in de kosten.
  10. Dirk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dirk
    Er zijn bedrijven en met name kozijnen leveranciers die eerst geld willen en dan opeens niet meer bestaan . Ga eerst uitzoeken of het bedrijf goede recensies heeft en niet onder curatele staat . En of ze aangesloten zijn bij een branche organisatie en in geval van problemen je als klant hulp krijgt . En zoals je hier al las vraag meerdere offertes aan . En duidelijke beschrijving van de kwaliteit .
    Ben in het verleden bij een klant geweest die een kozijn had laten plaatsen en die was ingevoerd vanuit Turkije . De kwaliteit was zo slecht ( ook goedkoop ) dat er bij een beetje wind het kozijn bewoog en het glas uit de sponning trok .
  11. malva
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van malva

    Fijn! Dank voor alle reacties.

    Waar ik vooral naar op zoek ben, zijn ervaringsdeskundigen t.a.v. alle nieuwe glassoorten. Zijn al die +++ het wel waard om hier extra in te investeren?

    Maar ook inderdaad namen van bedrijven die goed werk en service geleverd hebben.
    Ik ga weer verder op onderzoek.
Terug naar de lijst