dual sim telefoon (prive en werk) > contactenlijst

dual sim telefoon (prive en werk) > contactenlijst 

Onderwerp van Solar

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar
    Ik heb een note 9 gekocht die ik ook gebruik voor het werk.
    Met dual sim dus. Wil voor zowel prive als werk Whatss app. Lees op internet verschillende opties maar het lijkt allemaal niet ideaal.
    Kan iemand mij verder helpen, hoe dit te doen?
    28 aug '18 - 21:47:35 / 30 aug '18 - 10:55:36
  2. Frank-en-kids
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Frank-en-kids
    quote:
    Dit schreef Solar
    Ik heb een note 9 gekocht die ik ook gebruik voor het werk.
    Met dual sim dus. Wil voor zowel prive als werk Whatss app. Lees op internet verschillende opties maar het lijkt allemaal niet ideaal.
    Kan iemand mij verder helpen, hoe dit te doen?


    heeft de note 9 onder de optie geavanceerde functies niet de optie dual messenger ? dit is bij veel samsungs een standaard functie en zo kan je een 2de whats app of kik of andere messenger draaien op een ander nummer cq account
  3. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar

    quote:
    Dit schreef Frank-en-kids


    heeft de note 9 onder de optie geavanceerde functies niet de optie dual messenger ? dit is bij veel samsungs een standaard functie en zo kan je een 2de whats app of kik of andere messenger draaien op een ander nummer cq account

    Ah ja gevonden. Dank je!
  4. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar

    Dubbele whats app is gelukt.
    Dat is mooi

    Nu volgende vraag:
    (Hoe) kan ik contacten werk en prive scheiden. Nu bij contacten 1 lijst met alles bij elkaar.Smile
    Zou graag 2 aparte contact lijsten willen hebben....Gegoogled maar er niet uitgekomen op dit punt
  5. Frank-en-kids
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Frank-en-kids
    quote:
    Dit schreef Solar
    Dubbele whats app is gelukt.
    Dat is mooi

    Nu volgende vraag:
    (Hoe) kan ik contacten werk en prive scheiden. Nu bij contacten 1 lijst met alles bij elkaar.Smile
    Zou graag 2 aparte contact lijsten willen hebben....Gegoogled maar er niet uitgekomen op dit punt



    dat probleem herken ik en de hoop voor opgeven alleen door xx voor de naam te zetten extra verdeling maar niet zoals ik zou willen
  6. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar

    quote:
    Dit schreef Frank-en-kids



    dat probleem herken ik en de hoop voor opgeven alleen door xx voor de naam te zetten extra verdeling maar niet zoals ik zou willen

    Ah ja. Dat is een idee...
  7. Xanxan
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Xanxan
    In Settings-Sim and Network kun je een optie aanzetten om ieder contact (vanaf de eerste keer bellen) vast aan een specifieke sim-card te koppelen.
  8. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar

    quote:
    Dit schreef Xanxan
    In Settings-Sim and Network kun je een optie aanzetten om ieder contact (vanaf de eerste keer bellen) vast aan een specifieke sim-card te koppelen.

    Watte? waar? Die kan ik niet vinden.....
  9. Xanxan
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Xanxan
    Hmmz, "Smart Callback" heet dat hier. Blijkbaar een Oneplus feature, en niet beschikbaar voor Samsung. Excuses voor de dode mus...
  10. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar
  11. Leonard
    100% GMO free

    Toon alleen de berichten van Leonard
    quote:
    Dit schreef Xanxan
    Hmmz, "Smart Callback" heet dat hier. Blijkbaar een Oneplus feature, en niet beschikbaar voor Samsung. Excuses voor de dode mus...


    OnePlus rocks Smile
Terug naar de lijst