Toegang fotoalbum

Toegang fotoalbum 

Onderwerp van BeBritty


Dit onderwerp is gesloten.
door BeBritty zelf op 13 september 2018 om 19:17:47

Terug naar de lijst
  1. BeBritty
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van BeBritty
    Hoi support,

    Ik had hetzelfde uitje op 2 verschillende plekken staan. In de fotoclub en openbaar. Maar de mensen in de fotoclub kunnen niet in het album openbaar kijken want staan niet op deze lijst, ik dus ook niet.
    En de 4 deelnemers van het uitje dat openbaar stond kunnen wel weer in openbaar hun fotoalbum bekijken maar weer niet het album in de fotoclub.

    Toen dacht ik: hatsiekiedee, simpel op te lossen. Ik voeg die mensen van openbaar toe aan de deelnemerslijst van de fotoclub, dan bebben ze toegang. Maar dat gaat niet, ik kan wel deelnemers weghalen maar niet (na het uitje) toevoegen.
    Url van album fotoclub verzonden naar de mensen van openbaar, maar dan komen ze er niet in.

    Hoe kan ik dit oplossen?? Ben ik nog te volgenSmile?
  2. Leonard
    100% GMO free

    Toon alleen de berichten van Leonard
    Nieuw uitje in je club aanmaken, in de toekomst.
    Daar iedereen die je wilt voor aanmelden. Uitje sluiten, en alle foto's bij dit uitje uploaden.
    Of
    Een extern album aanmaken en iedereen die link sturen.
  3. Cees
    Oemoemenoemoe

    Toon alleen de berichten van Cees
    quote:
    Dit schreef Leonard
    Nieuw uitje in je club aanmaken, in de toekomst.
    Daar iedereen die je wilt voor aanmelden. Uitje sluiten, en alle foto's bij dit uitje uploaden.
    Of
    Een extern album aanmaken en iedereen die link sturen.



    Is het handig een nieuw uitje aan te maken in de club Leonard?

    Daarmee verplicht je, niet leden , lid te worden. Nog afgezien van de vraag of ze toegelaten worden ! Smile

    Is de kortste weg niet gewoon uitje aanmaken in het openbare gedeelte met duidelijk aangeven welke leden deel kunnen nemen ( wandeluitje) en daarin dan een album openen. ?
  4. BeBritty
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van BeBritty

    quote:
    Dit schreef Cees



    Is het handig een nieuw uitje aan te maken in de club Leonard?

    Daarmee verplicht je, niet leden , lid te worden. Nog afgezien van de vraag of ze toegelaten worden ! Smile

    Is de kortste weg niet gewoon uitje aanmaken in het openbare gedeelte met duidelijk aangeven welke leden deel kunnen nemen ( wandeluitje) en daarin dan een album openen. ?

    Goede vraag CeesSmile
  5. Cees
    Oemoemenoemoe

    Toon alleen de berichten van Cees
    quote:
    Dit schreef BeBritty

    Goede vraag CeesSmile


    SmileSmileSmile
    Mijn reactie is mede ingegeven doordat ik ergens las dat je op boksen zit !
  6. Leonard
    100% GMO free

    Toon alleen de berichten van Leonard
    Dit lezende " Ik voeg die mensen van openbaar toe aan de deelnemerslijst...." leek het erop dat Britty alles zelf kom doen, vandaar deze oplossing.
    Een uitje onder openbaar kan ook, dan moet iedereen zich zelf aanmelden. Britty kan dan de mensen die de foto 's niet mogen zien verwijderen uit de lijst.
  7. Cees
    Oemoemenoemoe

    Toon alleen de berichten van Cees
    quote:
    Dit schreef Leonard
    Dit lezende " Ik voeg die mensen van openbaar toe aan de deelnemerslijst...." leek het erop dat Britty alles zelf kom doen, vandaar deze oplossing.
    Een uitje onder openbaar kan ook, dan moet iedereen zich zelf aanmelden. Britty kan dan de mensen die de foto 's niet mogen zien verwijderen uit de lijst.


    Smile

    Ben nu zo benieuwd. Smile
  8. BeBritty
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van BeBritty

    quote:
    Dit schreef Cees


    Smile

    Ben nu zo benieuwd. Smile

    Komt goed!
Terug naar de lijst