Ben ik er dan toch ingetrapt?

Ben ik er dan toch ingetrapt? 

Onderwerp van Nance

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. Nance
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Nance
    Ik had via marktplaats een ticket voor walibi fright night te koop staan. Nu wilde een koper een schermafbeelding om te zien dat ik echt een ticket had. Ik zag er geen kwaad in, heb de barcode doorgekrast, via bewerken en dit naar hem gestuurd. Hij is al 12.5 jaar actief, voor mij wel een betrouwbaar gegeven.

    Achteraf denk ik ik had moeten zeggen dat we "gelijk oversteken" doen, is voor beide veilig. Maar ik dacht dat het zo ook kon, of heb ik toch iets over het hoofd gezien?

    Wil graag leren van mijn fouten, of kan hij er toch niks mee? Hij reageerde nl steeds gelijk, en nu niet meer. Heb ook een betaalverzoek, ideal, gestuurd en hij heeft (nog) niet betaald
    20 sep '18 - 12:58:02 / 20 sep '18 - 13:16:05
  2. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    Volgens mij kan hij zonder barcode niks.
  3. Nance
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Nance

    quote:
    Dit schreef kaatje
    Volgens mij kan hij zonder barcode niks.


    Ik dacht, zou de laag met de "krassen" er via fotoshop af te halen zijn?
  4. Suzette
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Suzette
    quote:
    Dit schreef Nance


    Ik dacht, zou de laag met de "krassen" er via fotoshop af te halen zijn?


    Ligt eraan of je de nummers ook hebt doorgehaald en of er delen barcode te zien zijn. De lijntjes zijn gewoon door te trekken in photoshop (of ander bewerkingsprogramma), de nummertjes zijn echter ingewikkeld als die zijn weggestreept. Alleen vraag ik me af of die wel nodig zijn voor het scannen. Als dat niet het geval is, dan boeit het ook niet als het niet klopt Smile
  5. Nance
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Nance

    quote:
    Dit schreef Suzette


    Ligt eraan of je de nummers ook hebt doorgehaald en of er delen barcode te zien zijn. De lijntjes zijn gewoon door te trekken in photoshop (of ander bewerkingsprogramma), de nummertjes zijn echter ingewikkeld als die zijn weggestreept. Alleen vraag ik me af of die wel nodig zijn voor het scannen. Als dat niet het geval is, dan boeit het ook niet als het niet klopt Smile


    Ik heb de nummers weggesteept, van de barcode is nog wel wat te zien.
  6. Suzette
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Suzette
    quote:
    Dit schreef Nance


    Ik heb de nummers weggesteept, van de barcode is nog wel wat te zien.


    Een beetje handige photoshopper kan de barcode dan weer herstellen. Is de partij waar jij de tickets van gekocht hebt niet te vragen of ze deze specifieke kaart ongeldig willen laten verklaren?
  7. Nance
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Nance

    quote:
    Dit schreef Suzette


    Een beetje handige photoshopper kan de barcode dan weer herstellen. Is de partij waar jij de tickets van gekocht hebt niet te vragen of ze deze specifieke kaart ongeldig willen laten verklaren?


    Dat ga ik zeker proberen. Wij zijn van plan om al optijd te gaan, neem het ticket mee om te controleren of hij echt ongeldig is.
  8. SSimone
    Hobby Kampvuurkok!

    Toon alleen de berichten van SSimone
    Of hij laat nu niets meer horen omdat jij t goed gedaan hebt en hij geen zin heeft in betalen he.
  9. Nance
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Nance

    quote:
    Dit schreef SSimone
    Of hij laat nu niets meer horen omdat jij t goed gedaan hebt en hij geen zin heeft in betalen he.


    Dat kan ook zeker, maar ik durf mijn kaartje niet meer te verkopen. Jammer
Terug naar de lijst