Welke printer

Welke printer 

Onderwerp van wendy72

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. wendy72
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van wendy72
    Ik print niet veel maar nu is de inktkop van de zwarte inkt dus danig uitgedroogd, verstopt dat hij geen zwart meer print. Alle trucs om het te ontstoppen heb ik uitgevoerd conclusie zwart gaat 't niet meer doen.

    Heeft iemand tips?
  2. koen
    min x min = plus

    Toon alleen de berichten van koen
    andere/nieuwe printer kopen.

    printers zijn niet zo duur, de kosten van jouw printer wordt bepaald door prijs van de inkt patronen. Kies niet de printer, maar de reserve patronen en zoek daar een passende printer bij, bij prive gebruik zijn de inktpatronen uitgedroogd voordat je de inkt op hebt.
    In een kleurenprinter gaan meer patronen dan een zwart-wit printer. Als je met een zwart-wit printer kan leven, ben je goedkoper uit.

    als je eenmaal een werkende printer hebt:
    - niet van de stroom halen
    - regelmatig printen

    ik heb een paar jaar geleden voor 25 euro een oude laserprinter op de kop getikt op een veiling met een redelijk gevulde cartridge. gebruik de al meer dan 10 jaar.
    Is wel een vreselijke sta-in-de-weg, maar ik kan goedkoop printen, af en toe een pak papier van de action that's it.
  3. Rene_63
    Al doende leert men

    Toon alleen de berichten van Rene_63
    Geen idee wat voor printer je nu hebt maar ik ga er van uit dat de printkop in je printer zit en niet op de cartridge anders was een het probleem opgelost bij het aanschaffen van een nieuwe cartridge.
    Ik zou uit kijken om een printer op de goedkoopste cartridge uit te zoeken want de goedkoopste zijn vaak degene waar geen printkop op zit dus print je weinig dan kan de printkop snel verstopt raken en kan je w??r aan een nieuwe printer.
    Wat wel in prijs kan schelen is een printer met ??n cartridge voor kleur ipv meerdere voor onder de 50 euro heb je al een all-in-one printer tegenwoordig maar de cartridge's blijven in verhouding altijd duur.
  4. Wereldbol
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Wereldbol
    Er zijn al Canon printers voor 50 euro. Inkt is relatief het duurste. Ik denk dat je het best een nieuwe printer kunt aanschaffen. Klinkt gek.
  5. marinus
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van marinus
    Als je weinig print en genoegen neemt met zwart wit dan is het handig om de goedkoopste laserprinter te kopen die er is. Die droogt niet uit, het eerste printje na een tijd stilstand is soms niet altijd even scherp en stinkt wat (de stof die wordt verwarmt). Daarna doet hij het weer perfect.

    Ikzelf heb een voorganger van de goedkoopste samsung laserprinter bij de mediamarkt >>LINK<<
    Die bevalt uitstekend, de tonernavullingen zijn ook niet duur bij bv >>LINK<<
    Daar kan je dan weer 1250 pagina's mee afdrukken.
  6. daro
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van daro
    quote:
    Dit schreef wendy72
    Ik print niet veel maar nu is de inktkop van de zwarte inkt dus danig uitgedroogd, verstopt dat hij geen zwart meer print. Alle trucs om het te ontstoppen heb ik uitgevoerd conclusie zwart gaat 't niet meer doen.

    Heeft iemand tips?



    De mijne kreeg ik gangbaar met een reinigingscartridge. Doet het nu alweer 1,5 jaar nadat ik die gebruikt heb. Was de moeite van het proberen waard.

    Ik kan nu inktcartridges kopen; 5 stuks: 3 kleur, 2 zwart voor 8 euro. Ik ben blij dat ie het nog doet.Smile
  7. rdolfijn
    het kan niet beter :-)

    Toon alleen de berichten van rdolfijn
    quote:
    Dit schreef koen
    andere/nieuwe printer kopen.

    ik heb een paar jaar geleden voor 25 euro een oude laserprinter op de kop getikt op een veiling met een redelijk gevulde cartridge. gebruik de al meer dan 10 jaar.
    Is wel een vreselijke sta-in-de-weg, maar ik kan goedkoop printen, af en toe een pak papier van de action that's it.


    Het voordeel van een laserprinter is dat de "patronen" niet uitdrogen. ze zijn wel relatief duur maar er zijn goedkopere alternatieven voor de units.
    zelf heb ik een oude HP laserprinter, print niet veel maar dat maakt dus niet uit. Wel zwart/wit en met een unit van 25 euro (kun je weer 12000 vel mee printen)
    Zeker een nadeel zoals koen al zei "een vreselijke sta in de weg" gelukkig zit in die van mij een netwerk kaart zodat hij hier nu in de meterkast staat Smile
  8. Xanxan
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Xanxan
    Inkt is bij mij altijd op - of eigenlijk uitgedroogd - als er eens echt iets uitgeprint moet worden. En ik print zeer zelden...

    Het is in de verste verte niet de goedkoopste oplossing maar ik ben blij met het kleinste HP Instant Ink abonnement. Wordt de nieuwe inkt automatisch thuisbezorgd als het nodig is.
  9. wendy72
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van wendy72

    Reinigingscartridges al geprobeerd. Spiritus door laten druppelen ook. Dacht eerst dat mijn nieuwe zwarte cartrigde een defect hadbesteld bij 123 inkt, van hun gratis een nieuwe gekregen. Ik print voorlopig maar in t blauw ipv zwart en als de cartrigde leeg is wordt t een laser printer, ik heb ook een zoon die over een jaar naar de middelbare gaat dus ga waarschijnlijk ook meer printen.
  10. Tuwa
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tuwa
    Ik ben al heul lang tevreden met mijn HP Envy 5530 all-in-one printer, die is veul zuiniger met inkt dan mijn vorige printers.
    En hij print heul goed.
Terug naar de lijst