Ongewenste mail uitzetten van OA

Ongewenste mail uitzetten van OA 

Onderwerp van Evert1963

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Evert1963
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Evert1963
    Reeds enige tijd ontvang ik ongevraagd e-mails van uitjes welke geplaatst worden.

    Onderop die mail staat, wilt u deze mails niet meer ontvangen klik dan hier.

    Dat heb ik dus reeds meermaals gedaan, waarna ik op stop mails druk, maar ik blijf deze ? ongevraagd en ongewenst ? ontvangen.


    Wie kan mij helpen dit echt te doen stoppen ?
  2. Colly
    amo ergo sum

    Toon alleen de berichten van Colly
    Je hebt de hele rubriek bij je favorieten staan. Als je naar de uitjespagina gaat en daar beneden de pagina uit je favorieten haalt, stopt het denk ik wel.
  3. Evert1963
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Evert1963

    quote:
    Dit schreef Colly
    Je hebt de hele rubriek bij je favorieten staan. Als je naar de uitjespagina gaat en daar beneden de pagina uit je favorieten haalt, stopt het denk ik wel.



    Ik ben naar uitjes gegaan, onderop zie ik een groene enveloppe. Ik kan daar niets mee. Kan m niet rood maken oid....
  4. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    En wat zie je als je hier naar toe gaat: >>LINK<< ? (Mijn OA > favorieten > rubrieken).
    Staat daar de uitjes rubriek tussen? Als dat zo is, op het rode kruisje klikken zou voldoende moeten zijn.

    Het afmelden via de link onderaan de mail zal alleen de mails van dat uitje stoppen, niet van nieuw geplaatste uitjes.
    Als bovenstaande niet werkt, even een berichtje doen bij Bart via "help" (links helemaal onderaan, mobiel de 3 streepjes en dan "Help")
  5. Evert1963
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Evert1963

    Het gaat nu helemaal mis, heb iets bij uitjes aangeklikt, zie nu geen enkel uitje meer........


    Ik ga er morgen ofzo verder naar kijken. Nu geen zin meer. Alvast bedankt voor t meedenken.
  6. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    Hier kun je uitjes weer aanzetten als het goed is: >>LINK<<
  7. Evert1963
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Evert1963

    quote:
    Dit schreef ArnoM
    Hier kun je uitjes weer aanzetten als het goed is: >>LINK<<



    Thnx Arno, die werkt erg goed. Staat weer aan 😁
Terug naar de lijst