Spam in mijn inbox

Spam in mijn inbox 

Onderwerp van cool_lizz

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. Carla-S
    🗿🗿🗿🗿🗿

    Toon alleen de berichten van Carla-S
    quote:
    Dit schreef cool_lizz

    Gek genoeg zie ik geen blokkeerfunctie


    Op je phone en tablet zit dat niet, wel op de laptop of desktop.
  2. cool_lizz
    Met een missie

    Toon alleen de berichten van cool_lizz

    quote:
    Dit schreef Carla-S


    Op je phone en tablet zit dat niet, wel op de laptop of desktop.

    Ah!
    Weer wat geleerd Smile
  3. cool_lizz
    Met een missie

    Toon alleen de berichten van cool_lizz

    quote:
    Dit schreef Marlies

    Ja, nu weer een paar mails Smile

    Ik blijf ze maar wegzetten als ongewenste mail en ga eens informeren bij mijn provider.

    Succes!
    Gogo Marlies!Smile
  4. cool_lizz
    Met een missie

    Toon alleen de berichten van cool_lizz

    quote:
    Dit schreef Jazz_i


    Vaak kun je de spam melden bij je provider en wordt het sneller toegevoegd aan de blacklist.
    Je kunt soms ook zelf een blacklist aanleggen maar ook dat is afhankelijk van je provider.
    Ik doe bij ons op het werk o.a. de virusscan en spamflters, er komen per dag voor 700 gebruikers over een miljoen mailtjes binnen en ruim 98% daarvan is spam. Wat inhoudt dat als jij op een dag 15 mailtjes binnen krijgt (goede mail en de enkele spam doorschieter), er bijna 1450 spammailtjes afgevangen zijn. Het maakt de doorgekomen spam niet minder irritant, dat begrijp ik, maar misschien helpt het.
    Kijk in ieder geval bij je provider wat de mogelijkheden zijn. Via de webmail zie je vaak meer mogelijkheden dan via de standaard outlookclient op je pc.
    Succes!

    Smile
    Echt errrug zoveel spam!
    Ik kan er alweer anders naar kijken, hoewel ik me blijf verbazen over zoveel nonsense.
    Wie ter wereld trapt er ooit in deze mailtjes?!

    Dankjewel voor je input, heel verhelderend om het van jou als insider te bekijken.
  5. Jazz_i
    Look up!

    Toon alleen de berichten van Jazz_i
    quote:
    Dit schreef cool_lizz

    Smile
    Echt errrug zoveel spam!
    Ik kan er alweer anders naar kijken, hoewel ik me blijf verbazen over zoveel nonsense.
    Wie ter wereld trapt er ooit in deze mailtjes?!

    Dankjewel voor je input, heel verhelderend om het van jou als insider te bekijken.


    Ja, het is vreselijk maar nog erger als je ziet hoeveel mensen er dan toch nog instinken. Maar veel is ook "hulpmiddelen" reclame e.d.
Terug naar de lijst