Nieuwe stofzuiger

Nieuwe stofzuiger 

Onderwerp van kaatje

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Dianaa
    Blond en Rond

    Toon alleen de berichten van Dianaa
    Wij hebben boven ook een stofzuiger hoor
    Is niet raar
    Voordeel van 2 huishoudens samenvoegen
    Maar ik snap je volkomen
  2. Doei
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Doei
    quote:
    Dit schreef kaatje
    Ik denk dat ik op zoek ga naar 2 stofzuigers. Ik merk dat het me op sommige dagen veel moeite kost de stofzuiger naar boven te dragen Smile
    Duur grapje, maar is even niet anders. Beneden alleen harde vloeren, boven dus combi.


    Je kunt boven ook een goedkopere, lichtere/kleinere gebruiken. Ik heb een Rowenta Compacteo Ergo, destijds ivm kleine tijdelijke woning gekocht.
    Kostte toen ca. 80 euro (aanbieding). Voor beneden eigenlijk te beperkt, zeker in zomer als er zand e.d. in huis komt vanuit tuin.
    Ik overweeg ook een sterkere voor beneden te kopen en deze voor slaapkamers en zolder te houden.
  3. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje
    quote:
    Dit schreef kaatje
    Ik denk dat ik op zoek ga naar 2 stofzuigers. Ik merk dat het me op sommige dagen veel moeite kost de stofzuiger naar boven te dragen Smile
    Duur grapje, maar is even niet anders. Beneden alleen harde vloeren, boven dus combi.


    Ik heb er ook een boven en een beneden. Alleen heb ik ook vloerbedekking op de trap:).
  4. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    quote:
    Dit schreef EllesB


    Ik heb er ook een boven en een beneden. Alleen heb ik ook vloerbedekking op de trap:).


    Ik ook, maar die doe ik met apart opzetstuk Smile
  5. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    quote:
    Dit schreef Wim67


    Je kunt boven ook een goedkopere, lichtere/kleinere gebruiken. Ik heb een Rowenta Compacteo Ergo, destijds ivm kleine tijdelijke woning gekocht.
    Kostte toen ca. 80 euro (aanbieding). Voor beneden eigenlijk te beperkt, zeker in zomer als er zand e.d. in huis komt vanuit tuin.
    Ik overweeg ook een sterkere voor beneden te kopen en deze voor slaapkamers en zolder te houden.


    Boven op overloop tapijt en laminaat, dus moet stofzuiger zijn die beide goed kan...
  6. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje
    quote:
    Dit schreef kaatje


    Ik ook, maar die doe ik met apart opzetstuk Smile


    Ja, ik ook. Maar het feit blijft dan dus dat je met een stofzuiger omhoog en omlaag moet:)
    Ik had het in mijn eerste bericht al over de stofzuigermond van de Action. Die zijn universeel, dus kan je op de meeste stofzuigers zetten. Is geschikt voor laminaat en vloerbedekking.
    Dus niet al te moeilijk doen over wat een stofzuiger moet kunnen.
  7. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    quote:
    Dit schreef EllesB


    Ja, ik ook. Maar het feit blijft dan dus dat je met een stofzuiger omhoog en omlaag moet:)
    Ik had het in mijn eerste bericht al over de stofzuigermond van de Action. Die zijn universeel, dus kan je op de meeste stofzuigers zetten. Is geschikt voor laminaat en vloerbedekking.
    Dus niet al te moeilijk doen over wat een stofzuiger moet kunnen.


    Het gaat me niet zozeer om het mondstuk, maar vooral om de zuigkracht. Daar schijnt best wat verschil in te zitten.
  8. Judith
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Judith
    quote:
    Dit schreef kaatje
    Ik denk dat ik op zoek ga naar 2 stofzuigers. Ik merk dat het me op sommige dagen veel moeite kost de stofzuiger naar boven te dragen Smile
    Duur grapje, maar is even niet anders. Beneden alleen harde vloeren, boven dus combi.



    Dan koop je toch gewoon een compacte, lichte die makkelijk wendbaar is? Als-ie bevalt sjouw je 'm af en toe effe naar boven (of je maakt van boven zuigen de taak van zoon).

    En bevalt-ie niet zo heel erg, dan wordt dat het apparaat voor boven en koop je een betere (met de ervaring die je dan hebt opgedaan).
Terug naar de lijst