Energie overstap, van Nuon naar..? 

Onderwerp van Dorien

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. jeannetted
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van jeannetted
    quote:
    Dit schreef Lisenna


    Ik overweeg het, ik ga dat eeven afwachten!


    Inschrijven verplicht tot niets.
    Ik heb meegedaan met de collectieve inschrijving van de Consumentenbond en heb daar al een aanbod van.
    Heb nu dezelfde gegevens ingevuld bij Eigen Huis. Wacht op hun aanbod.
    Daarna ga ik vergelijken en kiezen.
  2. Herma
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Herma
    Ik stap ieder jaar over. Meestal via gaslicht.com.
    Heb slechte ervaringen gehad met Nuon vorig jaar. Hetzelfde verbruikt maar had volgens hun zelfs de welkomspremie opgemaakt.
    Rara maar nooit meer Nuon is het resultaat.
    Overstappen gaat super makkelijk en gaslicht regelt alles keurig.
    Gewoon doen dus en succes
  3. Bea
    Woke 😁 🌱

    Toon alleen de berichten van Bea
    Ik heb vandaag de overstap naar zakelijk gemaakt. Ik dacht dat het niks uitmaakte, maar dat blijkt wel zo te zijn. Scheelt me ? 8,50 per maand bij mijn huidige gebruik, dat alweer stukken lager ligt dan vorig jaar. Ik blijf bij dezelfde leverancier, Greenchoice. Ik heb voor 5 jaar getekend, dus heb alleen last van hoger wordende belasting, en krijg ook nog eens ? 350,- cashback.
  4. La-Loba
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van La-Loba
    Gister overstap gemaakt, was vroeger bij NUON, toen 14 jaar bij Green Choice en me gister over laten halen door een meneer aan de deur om
    weer terug te komen bij NUON, wat mij op jaarbasis toch een aanzienlijke korting oplevert en een kleiner maandbedrag ( en nog een bonus van ? 150,-)
    Het schijnt toch wel zinvol te zijn om eens in de zoveel jaar te switchen.
    Nu eindelijk eens een verhelderend gesprek gehad wat Groene stroom inhoud en dergelijk nonsens.
    Ben meestal niet over te halen, er komt om de zoveel tijd wel weer iemand langs van Essent of whatever, dus nu kan ik weer aantal jaren vasthouden aan dit besluit!Smile
    Had ooit een sticker op de deur ( net als dat je geen ongewenste post wilt ontvangen) is er ook eentje tegen ongewenste mensen aan je deur.Smile

    Plaatje
  5. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70
    quote:
    Dit schreef La-Loba
    Gister overstap gemaakt, was vroeger bij NUON, toen 14 jaar bij Green Choice en me gister over laten halen door een meneer aan de deur om
    weer terug te komen bij NUON, wat mij op jaarbasis toch een aanzienlijke korting oplevert en een kleiner maandbedrag ( en nog een bonus van ? 150,-)
    Het schijnt toch wel zinvol te zijn om eens in de zoveel jaar te switchen.
    Nu eindelijk eens een verhelderend gesprek gehad wat Groene stroom inhoud en dergelijk nonsens.
    Ben meestal niet over te halen, er komt om de zoveel tijd wel weer iemand langs van Essent of whatever, dus nu kan ik weer aantal jaren vasthouden aan dit besluit!Smile
    Had ooit een sticker op de deur ( net als dat je geen ongewenste post wilt ontvangen) is er ook eentje tegen ongewenste mensen aan je deur.Smile




    Die sticker heb ik ook,,Smile
  6. Dorien
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Dorien

    Ik ook! Uitvinding van de eeuw!
Terug naar de lijst