Hoe pop-ups uit te zetten (Macbook)

Hoe pop-ups uit te zetten (Macbook) 

Onderwerp van Wim

BEHEERD DOOR:
rdolfijn

Dit onderwerp is gesloten.
door Wim zelf op 8 november 2018 om 16:52:58

Terug naar de lijst
  1. Wim
    Abonnee sinds 12.01.2008

    Toon alleen de berichten van Wim
    Sinds enige tijd verschijnen er dagelijks (kortstondig) meldingen/pop ups rechtsboven in het beeld van mijn Macbook Air (zie screenshot).

    Mogelijk is dit gebeurd toen ik die betreffende website bezocht en mogelijk iets heb aangeklikt.

    In ieder geval ervaar ik het als storend. Ik wil die meldingen uitzetten, maar ik weet niet hoe ik dat moet doen.

    Heeft iemand hier een advies voor mij in de vorm van een instructie waarmee ik die meldingen uit kan zetten?

    Alvast bedankt.
    Plaatje
  2. Erik010
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Erik010
  3. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Cookies wissen en kijken of een andere browser hetzelfde probleem geeft. Let er op dat je bij de installatie van een andere browser niet gegevens van de huidige browser importeert.
  4. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    Dit lijkt mij inderdaad een push-notification. Blijkbaar heb je per ongeluk op deze site geklikt op een pop-up met de melding in de trant van: "altijd op de hoogte blijven, klik hier". Google op push notifications uitzetten IOS (gebruikte browser) zou genoeg resultaten moeten geven.
  5. Wim
    Abonnee sinds 12.01.2008

    Toon alleen de berichten van Wim

    Jullie vind ik allemaal kanjers dat jullie de moeite hebben genomen te reageren. De oplossing van @ArnoM is effectief. Het is nu gelukt die verfoeide notificaties uit te zetten!

    Allen heel erg bedankt!
Terug naar de lijst