DSW verzekering wel of niet

DSW verzekering wel of niet 

Onderwerp van Quinty

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    Dayenne, dank je wel. Ik moet me er even in verdiepen. Ik zit nu bij de Friesland met basis, aanvullend en tandarts. Met een korting van 8% omdat ik collectief verzekerd ben via de Waddenvereniging .
  2. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Ik zou via vergelijkingssites gaan kijken met wat jij aan verzekering wilt. Vervolgens de top 3 verzekeringen op zoeken op de eigen websites. Ben je afhankelijk van een bepaalde zorgverlener, klik dan niet aan dat je alleen verzekeringen wilt met 100% dekking, maar kijk bij de top 3 of jouw zorgverlener erbij zit. Zo dacht dochter dat ze bij een studentenpolis goed zou zitten, blijkt radboud niet gecontracteerd te zijn. Wel haar regionale isala ziekenhuis.

    Lekker klusje als je thuis zit of ligt te niksen Smile
  3. Skip
    Kunstenmaker

    Toon alleen de berichten van Skip
    Ik ben verzekerd bij DSW en dan bevalt me prima.

    Voor sommige dingen is de vergoeding lager dan bij mijn veel duurdere verzekering bij Avero Achmea (ooit daar begonnen omdat zij alternatief heel ruim vergoedden, maar dat werd in de loop van de tijd steeds minder en duurder)

    Het principi?le van DSW vind ik heel prettig. (Contracten met vrijwel alle zorgverleners, geen onderscheid tussen natura en restitutie, acceptatie van chronisch zieken in de AVverzekering zonder medische keuring)

    Niet meer verzekerd zijn bij de grote spelers van de marktwerking die toenemend bepalen welke zorg wel en niet vergoed wordt en de privacy van patienten steeds minder respecteren vind ik prettig.

    En de zorg die niet optimaal wordt vergoed (steunzolen, alternatief) geef ik op bij de belasting als aftrek ziektekosten. Werkt ook.
  4. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Skip


    En de zorg die niet optimaal wordt vergoed (steunzolen, alternatief) geef ik op bij de belasting als aftrek ziektekosten. Werkt ook.

    Dat is alleen lonend als je met gemak over de drempel heen gaat.
  5. Skip
    Kunstenmaker

    Toon alleen de berichten van Skip
    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Dat is alleen lonend als je met gemak over de drempel heen gaat.

    Ja, is waar (en is het geval)
  6. Tien
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tien
    Bedankt voor dit draadje ben overgestapt.
  7. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    Ik twijfel nog.
    Ik zit nu bij OZF, aanvullend verzekerd + tandarts. Zeer tevreden, maar wel prijzig in vergelijking met DSW. Met mijn dossier vraag ik me af of ik wel weer voor dit pakket geaccepteerd ga worden als DSW toch niet blijkt te bevallen.
  8. Quinty
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Quinty

    quote:
    Dit schreef Tien
    Bedankt voor dit draadje ben overgestapt.



    Graag gedaan, ook ik ben na jaren CZ overgestapt naar DSW
    Jullie allemaal bedankt voor positieve ervaringen....Smile

    @Kaatje, lees even op de website van DSW, daar staat alles wat je wilt weten...
  9. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    quote:
    Dit schreef Jillh



    Graag gedaan, ook ik ben na jaren CZ overgestapt naar DSW
    Jullie allemaal bedankt voor positieve ervaringen....Smile

    @Kaatje, lees even op de website van DSW, daar staat alles wat je wilt weten...


    Ik heb alles gelezen, hoor Smile
Terug naar de lijst