Hoelaat mogen bouwvakkers beginnen?

Hoelaat mogen bouwvakkers beginnen? 

Onderwerp van EmC

BEHEERD DOOR:
leeuwin70

Dit onderwerp is gesloten.
door EmC zelf op 15 november 2018 om 09:17:13

Terug naar de lijst
  1. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Hier werd in de zomer ook hard gewerkt en ze begonnen om 6 uur al te bouwen met heel veel lawaai en ook met veel geschreeuw. Toen ik het zat was ben ik er heen gegaan, ik was echt gefrustreerd.

    Dat heeft goed geholpen moet ik zeggen.

    Dit in tegenstelling tot de bakker. Tot nu toe 12 van de afgelopen 14 nachten is het overlastgevende apparaat aan, 1 nacht weet ik niet want toen werd ik niet wakker en 1 nacht was het stil. Vrijdag geef ik mijn bevindingen door aan de milieudienst en dan gaan we weer officieel geluidsmeting doen. Beter nu dan in de lente als de ramen echt wijd open staan.
  2. Bericht van EmC is op 14-09-2019 om 07:21:37 uur verwijderd door Read.

    Reden: hchcgh

     
  3. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    quote:
    Dit schreef scar
    Hier werd in de zomer ook hard gewerkt en ze begonnen om 6 uur al te bouwen met heel veel lawaai en ook met veel geschreeuw. Toen ik het zat was ben ik er heen gegaan, ik was echt gefrustreerd.

    Dat heeft goed geholpen moet ik zeggen.

    Dit in tegenstelling tot de bakker. Tot nu toe 12 van de afgelopen 14 nachten is het overlastgevende apparaat aan, 1 nacht weet ik niet want toen werd ik niet wakker en 1 nacht was het stil. Vrijdag geef ik mijn bevindingen door aan de milieudienst en dan gaan we weer officieel geluidsmeting doen. Beter nu dan in de lente als de ramen echt wijd open staan.



    Gadver, Scar, is dat nog steeds bezig?Smile
  4. acda
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van acda
    quote:
    Dit schreef EmC


    Ik vind jou op het forum ook vaak niet normaal een gesprek aan gaan.
    .



    Hier kijk ik van op!

    vaak?
    14 nov '18 - 15:37:59 / 14 nov '18 - 15:48:03
  5. Bericht van EmC is op 14-09-2019 om 07:21:17 uur verwijderd door Read.

    Reden: hchcgh

     
  6. acda
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van acda
    quote:
    Dit schreef EmC


    Het zal je afkomst zijn.
    Ik hou ook van een pittige discussie maar het moment waarop er een tandje wordt bijgezet en met welke amplitude is voor iedereen anders en wordt ook door iedereen anders ge?nterpreteerd. In Den Haag liep ik daar weleens tegenaan.
    Maar om bij de les te blijven; de manier waarop je weleens op mij of op anderen reageert, veroorzaken bij mij een terughoudendheid om met jou op regelmatige basis interacties aan te gaan. En zelfs zo erg, dat ik vermoed dat dat ook precies je bedoeling was.


    Mijn afkomst?

    Heb je in Den Haag in de kamer gezeten?

    En het is absoluut niet mijn bedoeling om iemand de mond te snoeren.

    Zoek in je OA archief een voorbeeld hiervan, want op zo'n nogal heftige reactie vind ik dat je het op zijn minst mag onderbouwen,
    voor je me wegzet als een arrogante Amsterdammer, want dat bedoel je toch?
  7. Zooitje
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Zooitje
    Lees ff mee hoorSmileSmile
    Smile
  8. Bericht van EmC is op 14-09-2019 om 07:20:57 uur verwijderd door Read.

    Reden: gfxgxgf

     
  9. acda
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van acda
    quote:
    Dit schreef EmC


    Dit antwoord spreek toch al boekdelen? Ik vind mijn antwoord namelijk helemaal niet heftig.
    Probeer juist op een normale manier te onderbouwen hoe ik jou ervaar en waarom ik regelmatig kies om niet op jou te reageren.
    Ik kan best terugbladeren maar dan moeten we daarna dus een welles nietes spelletje gaan doen over hoe ik jou zou moeten lezen/interpreteren.
    Je leest voor mij onprettig. Geen enkele reden voor jou om je daar wat van aan te trekken.



    Wat een slappe hap ben jij.
    Je probeert me hier weg te zetten met mijn afkomst,

    En dan vind je me ineens onprettig lezen, dat is heel iets anders dan je eerst schreef.

    Maar goed, je schreef het al eerder, je werkte 12 jaar in de bouw zonder de regels te kennen.
    En als iemand je aanspraak dan kletste je maar mee en deed iets anders,

  10. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    quote:
    Dit schreef maartje
    Gadver, Scar, is dat nog steeds bezig?Smile
    yep.

    Te triest voor woorden maar goed. Geluidsdienst neemt de melding serieus.
Terug naar de lijst